اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان خبر داد

ارائه خدمات به 5 هزار خانوار در کنگان

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان از ارائه خدمات به 5 هزار خانوار در کنگان خبر داد.

ارائه خدمات به 5 هزار خانوار در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، مراد شمس‌الدینی عصر امروز در دیدار با مددجویان کمیته امداد کنگان اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد مهم و ارزشمند در راستای امدادرسانی به نیازمندان است و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

وی افزود: حجم و کیفیت خدمات به مددجویان در یکسال اخیر رشد محسوسی داشته و به فضل خدا این خدمات با کیفیت مطلوب‌تری تداوم خواهد داشت.

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان از کمک‌های نیکوکاران به بیماران صعب‌العلاج تحت حمایت شهرستان کنگان خبر داد.

شمس‌الدینی اظهار داشت: نیکوکاران و خیرین شهرستان کنگان کمک‌های خوبی را به بیماران خاص ارائه می‌کنند و بر این باورند که کمک به بیماران نیازمند زکات سلامتی‌شان است.

وی افرود: از جمله این کمک‌ها پرداخت ماهانه 25 میلیون ریالی یکی از نیکوکاران این شهرستان تا بهبود به بیمار سرطانی تحت حمایت این شهرستان است.

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان خاطر نشان کرد: افراد زیادی از بیماران صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان هستند که به طور مستمر از خدمات مختلف کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند.

وی همچنین با اشاره به حمایت از بیماران سوء تغذیه در کنگان گفت: کمیته امداد از 119 بیمار دچار سوء تغذیه در شهرستان کنگان حمایت می‌کند.

شمس‌الدینی اظهار داشت: با توجه به اینکه پیشگیری بهتر از درمان است کمیته امداد این شهرستان طرح سوء تغذیه را در این شهرستان اجرا کرده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان از ارائه خدمات به 5 هزار خانوار در کنگان خبر داد و افزود: در شرایط کنونی تعداد 5 ‌هزار خانوار با جمعیت 13 هزار نفر در قالب طرح‌های شهید رجایی، امداد مددجویی و اقشار آسیب‌پذیر در شهرستان کنگان از خدمات مستمر کمیته امداد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/2451/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول