اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تدبیری بلندمدت است

امام جمعه دماوند گفت: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در حقیقت تدبیری بلندمدت است که باید با دقت عملی شود.

سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تدبیری بلندمدت است

حجت‌الاسلام محمد علاءالدینی در حاشیه نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی دغدغه همه مسئولان نظام به خصوص مقام معظم رهبری است.

امام جمعه دماوند بیان کرد: فرهنگ در کشوری که مرهون فرهنگ اصیل اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و تربیت شده مکتب امیرالمؤمنین (ع) است، باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به فرمایشات امام خمینی (ره)، یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای زندگی پیامبر اسلام، تربیت امیرالمومنان، حضرت علی (ع) به عنوان شاگرد بی‌بدیل مکتب اسلام است.

امام جمعه دماوند به اعلام اسامی سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری که هدایتگر مسئولان است، اشاره کرد و گفت: ایشان با بیان راهکارهای لازم در مقوله‌های مختلف، مسیری روشن را برای همه مسئولان ترسیم کرده‌اند.

علاءالدینی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را کوتاه مدت ندانست و آن را تدبیری بلندمدت برشمرد و گفت: باید در همه شرایط از اقتصاد مقاومتی استفاده کنیم.

وی افزود: سیاست‌های ابلاغی در اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت اقتصادی نیست، بلکه عدالت اجتماعی، مدیریت جهادی، عدالت اجتماعی، تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و فرصت‌های علمی، پرهیز از اسراف و مقابله جدی با دشمنی که جنگی تمام‌عیار را بر کشور تحمیل کرده، در آن مد نظر قرار گرفته است.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه فرمایشات معظم‌له باید به طور دقیق در همه بخش‌های قانونی، اجرایی، قضایی و حقوقی اجرایی شود، تصریح کرد: برای تحقق اهداف مقام معظم رهبری باید دستورات ایشان به طور دقیق اجرا شود.

انتهای پیام/2568/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول