اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس مجلس:

اقتصاد مقاومتی راه رسیدن به عزت و اقتدار را فراهم می‌کند

نایب رئیس اول مجلس گفت: اقتصاد مقاومتی راه رسیدن به عزت و اقتدار را فراهم می‌کند و استقلال سیاسی نیز رکن رسیدن به اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود.

اقتصاد مقاومتی راه رسیدن به عزت و اقتدار را فراهم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد شنبه شب در یادواره 47 شهید مسجد توحید بوشهر اظهار داشت: موتور محرک بشر برای رسیدن به کمال، عمل صالح است و ایمان در سایه عمل صالح اوج می‌گیرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تفاوت اصلی نظام اسلامی و سایر نظام در رهبری و مدیریت است و در نظام مبتنی بر آموزه‌های دینی، رهبری لایق‌ترین و کامل‌ترین فرد محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر مدیریت مبتنی بر آموزه‌های دینی اظهار کرد: اگر مدیریت برآمده از آموزه دینی در کشور اسلامی شکل نمی‌گرفت قطعاً مردم‌سالاری دینی محقق نمی‌شد و خلق حماسه 24 خرداد نیز در سایه رهبری عالم شجاع، فقیه و مدبر رهبر معظم انقلاب شکل گرفت.

ابوترابی‌فرد با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، افزود: هنوز تا رسیدن به دولت اسلامی فاصله داریم و در صورت قرار گرفتن عمل صالح در رأس امور می‌توان راه رسیدن به جامعه اسلامی را هموار کرد.

وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران با همراه شدن با رهبر انقلاب و ایستادگی در برابر استکبار توانست دفاع مقدس را فراهم آورد و از ایران اسلامی در برابر تجاوزات دشمن دفاع کند.

این مسئول اضافه کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی چنانچه نگاه ما به شرق و غرب صورت می‌گرفت امروزه شاهد شکوفایی انقلاب اسلامی ایران نبودیم.

ابوترابی‌فرد با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های ملی و تربیت شهدای عالی قدر موجب شکوفایی نظام اسلامی شد، اظهار کرد: اگر در زمان جنگ تحمیلی نگاه به بیرون از کشور داشتیم و از ظرفیت‌های داخلی استفاده نمی‌کردیم شاهد پیروزی در این جنگ نبودیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی راه رسیدن به عزت و اقتدار را فراهم می‌کند و استقلال سیاسی نیز رکن رسیدن به اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود.

ابوترابی‌فرد نقش نیروی انسانی را در پیشرفت و توسعه نظام اسلامی مهم دانست و عنوان کرد: موفقیت‌های که ایران در عرصه علمی از جمله انرژی هسته‌ای کسب کرده است همگی مرهون تلاش جوانان است.

وی ادامه داد: شکوفایی و نوآوری از دستاوردهای مهم انقلاب به شمار می‌رود و این رشد علمی جز به دست جوانان مبتکر و خلاق ایرانی صورت نمی‌پذیرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایران با داشتن موقعیت استراتژیک و ژئوپولیتیک مستعد اقتصاد مقاومتی است، بیان داشت: تولید مبتنی بر علم و فناوری زمینه‌ساز رشد و توسعه کشور به شمار می‌رود و مسئولان و مردم باید ایده رهبر معظم انقلاب در اجرای اقتصاد مقاومتی را عملیاتی و اجرا کنند.

ابوترابی‌فرد در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: نفت خامی که در حال حاضر به صورت خام فروخته می‌شود اگر به زنجیره تولید مبدل شود می‌تواند صدها برابر ارزش کنونی نفت خام درآمدزایی داشته باشد.

وی در پایان اظهار داشت: با توجه به اینکه امکان ساخت هزاران نوع کالا از نفت وجود دارد باید از این ظرفیت استفاده شود و از فروش نفت به صورت خام جلوگیری شود.

انتهای پیام/66006/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول