اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اول دادستان کل کشور:

قوه قضائیه از فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی حمایت می‌کند

معاون اول دادستان کل کشور گفت: قوه قضائیه از فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی حمایت لازم را انجام می‌دهد.

قوه قضائیه از فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام سید احمد مرتضوی‌مقدم بعد از ظهر امروز در گفت‌و گو با خبرنگاران‌ بیان داشت: باید از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری آن را صادر کردند، همواره پاسداری کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن جنگ تمام عیار اقتصادی را علیه نظام جمهوری اسلامی تحمیل کرده است تصریح کرد: بی گمان اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین راهبرد برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان است.

معاون اول دادستان کل کشور همچنین حمایت از سرمایه‌گذاران را از سیاست‌های دستگاه قضا عنوان کرد و گفت: این حمایت‌ها در قالب امنیت سرمایه‌گذاری خواهد بود که نقش آن در رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی اجتناب‌ناپذیر است.

معاون اول دادستان کل کشور برای شرکت در آیین تودیع و معارفه قائم مقام دادگستری کل خراسان شمالی و همچنین دادستان جدید عمومی و انقلاب بجنورد به این استان سفر کرده است.

میر علم سیدی دادستان سابق عمومی و انقلاب بجنورد در حکمی از سوی آیت‌الله صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه جایگزین حجت الاسلام مصطفی عبداللهی قائم مقام دادگستری کل خراسان شمالی شد.

همچنین مسلم محمد یاران با حفظ سمت معاونت فرهنگی و اجتماعی دادگستری کل خراسان شمالی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب بجنورد معرفی شد.

به گزارش فارس، از ابتدای احیای دادسراهای عمومی و انقلاب در سال 83 تاکنون موسی‌الرضا پیرگزی، میر علم سیدی دادستان عمومی و انقلاب بجنورد بوده‌اند و یاران سومین دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان شمالی است.

عباس حاتم نیز که اکنون در دادگاه تجدید نظر خراسان شمالی خدمت می‌کند در دهه 70 آخرین دادستان بجنورد پیش از اجرای قانون دادگاه‌های عام بوده است.

انتهای پیام/63002/‌ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول