اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کرمان:

اقتصاد مقاومتی تمام مشکلات کنونی جامعه‌ را رفع می‌کند

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری می‌تواند تمام مشکلات کنونی جامعه ما را رفع کند.

اقتصاد مقاومتی تمام مشکلات کنونی جامعه‌ را رفع می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سید‌یحیی جعفری ظهر امروز در دیدار رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور اظهار داشت: قبل از اینکه امام خمینی (ره) مردم را به انقلاب دعوت کنند و پیش از آنکه نظام اسلامی در دنیا شکل گیرد، برخی وعده‌های صحیح و برخی وعده‌های نادرست به مردم می‌دادند.

وی عنوان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات زیادی در دولت‌های مختلف انجام شده‌ و ضعف‌هایی نیز با تغییر مدیریت‌ها وجود داشته است.

جعفری گفت: ما باید درآمد مردم را بالا ببریم، کار تولید کنیم و سطح دانش و درک مردم را افزایش دهیم، البته این کارها هم انجام شده است، اما به دلایل توطئه‌هایی که علیه ما اجرا شده و بعد از این هم خواهد شد به آن نقطه مطلوب که ما تمایل داشته‌ایم نرسیدیم.

وی اظهار داشت: همه دولت‌ها آمدند و کار کرده‌اند، اما گاهی زحمت‌هایی که متقبل شدند از نظر کیفی خیلی قابل قبول نبوده است.

امام جمعه کرمان با اشاره به دشمنی‌ها، تحریم‌ها و مسائل هسته‌ای خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند من بدبین هستم و الان این بدبینی روز به روز روشن‌تر می‌شود.

جعفری عنوان کرد: دشمنان یکصدا گفته‌اند، تحریم‌ها علیه ایران با شدت ادامه دارد، لذا رهبری اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند که اگر این اقتصاد به جای خوبی برسد، بسیاری از مشکلات با وجود منابع موجود رفع می‌شود.

انتهای پیام/80017/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول