اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی خبر داد

تطابق 99.5 درصدی نازل‌های سوخت مایع آذربایجان غربی با استانداردهای ملی

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی از تطابق 99.5 درصدی نازل‌های سوخت مایع استان با استانداردهای ملی خبر داد.

تطابق 99.5 درصدی نازل‌های سوخت مایع آذربایجان غربی با استانداردهای ملی

منصور جلایر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اداره کل استاندارد آذربایجان‌غربی در طول بازه‌های زمانی متعدد به صورت سرزده عملکرد نازل‌های سوخت را بر اساس وضعیت تطابقی آنها با استانداردهای ملی مورد بازرسی قرار می‌‌دهد.

وی در همین راستا گفت: 99.5 درصد نازل‌های سوخت مایع استان پس از بازرسی های به عمل آمده توسط کارشناسان مربوطه، مطابق با استاندارد ملی بوده‌اند.

جلایر با اشاره به وجود بیش از یک هزار و 150 نازل سوخت مایع در استان، از انجام 11 هزار و 94 مورد بازرسی از این نازل‌ها در جایگاه‌های سوخت استان توسط بازرسان اداره کل استاندارد در طول امسال خبر داد.

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی بر اساس نتایج حاصل از این بازرسی‌ها، گفت: در این بازرسی‌ها عملکرد 58 نازل سوخت مایع مغایر با استانداردهای ملی مربوطه گزارش شده که برای اصلاح آنها اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی با اشاره به نظارت‌های ماهانه از نازل‌های توزیع سوخت استان، تصریح کرد: این اقدام از طریق هماهنگی شرکت‌های تایید صلاحیت شده اداره کل استاندارد استان، با شرکت‌های پخش فرآورده‌های نفتی مناطق ارومیه و میاندوآب صورت می‌گیرد.

جلایر نظارت بر وزن‌ها و مقیاس‌های مورد استفاده در جامعه و تحلیل وضعیت نازل‌های سوخت استان را هدف از این نظارت‌های مستمر دانست و افزود: به همین منظور کنترل، نظارت و سنجش احجام و اوزان توسط ابزارهای دقیق و استاندارد انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/61006/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول