اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد استان زنجان خبر داد

آموزش 7 هزار نفر ساعت با مفاهیم مربوط به استاندارد در زنجان

مدیر کل استاندارد استان زنجان از آموزش 7 هزار نفر ساعت با مفاهیم مربوط به استاندارد در زنجان خبر داد.

آموزش 7 هزار نفر ساعت با مفاهیم مربوط به استاندارد در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، داود کارگرزاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی سال جاری دوره‌های آموزشی برگزار شده با موضوع استاندارد 84 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه طی سال جاری 6 هزار و 790 نفر ساعت با موضوع آموزشی استاندارد و کیفیت بیان کرد: این اداره کل با پوشش 113،64 درصد از برنامه عملکرد ابلاغ شده توسط سازمان ملی استاندارد ایران را تحقق بخشیده است.

مدیرکل استاندارد استان زنجان با اعلام اینکه برنامه ابلاغی سازمان ملی استاندارد در سال جاری آموزش 5 هزار و 975 نفر ساعت برای مسئولان کنترل کیفیت واحدهای تولیدی بود، اظهار کرد: آموزش بهترین روش استمرار و استقرار نظام کیفیت و استاندارد در واحدهای تولیدی است.

این مسئول خاطر نشان کرد: فرآیند تایید صلاحیت و ارتقای سطح دانش مسئولان کنترل کیفیت رابطه مستقیم و تنگاتنگی با کیفیت کالاهای تولید شده در خطوط تولید دارد و دانش‌افزایی این افراد از طریق دوره‌های آموزشی منجر به بهبود فرآیندهای تولید، افزایش بهره‌‍وری در خط و تولید و ارتقا کیفیت محصولات تولیدی خواهد شد.

کارگرزاده با بیان اینکه 95 نفر از افراد شرکت کننده در این دوره تایید صلاحیت شدند، تصریح کرد: برنامه‌ریزی و برگزاری دوره‌های آموزشی برای مسئولان کنترل کیفیت موجب هموار کردن مسیر استمرار کیفیت در واحد های تولیدی می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول