اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

23/گلستان نگارستان ایران، بهشت مسافران نوروزی

900 میلیارد تومان در بخش گردشگری گلستان هزینه شد

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان از سرمایه‎گذاری 900 میلیارد تومانی در بخش گردشگری استان خبر داد.

900 میلیارد تومان در بخش گردشگری گلستان هزینه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قربان عباسی ظهر امروز در جمع مدیران ادارات شهرستان گرگان اظهار داشت: برنامه استان‎گردی و شهرستان‎گردی در دستور کار ستاد تسهیلات سفر نوروزی است و این برنامه برای نخستین بار با همکاری اوقاف و امور خیریه و شهرداری گرگان انجام می‎شود.

وی با بیان اینکه 50 واحد اقامتی و پذیرایی در گلستان آماده استقبال از گردشگران نوروزی است، تصریح کرد: 225 مدرسه و 629 کلاس درس آمادگی میزبانی از گردشگران و مسافران را دارند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان با اشاره به اینکه خدمات‎رسانی از طریق سالن‎های ورزشی و حسینیه‎ها برای اسکان مسافران نیز انجام می‎شود، افزود: ظرفیت میزبانی در مکان‎های اسکان در یک شب حدود 17 هزار خواب است.

عباسی در خصوص امور بهسازی در استان بیان داشت: 28 بند به این موضوع تاکید دارد که رنگ‎آمیزی و کارهایی از این قبیل در ایام نوروز انجام نشود و در روزهای پایانی سال شاهد کنده‎کاری و حفاری در سطح استان نباشیم.

وی از تعهد شهرداری‎ها برای اسکان یکجا خبر داد و گفت: برای امنیت خاطر مسافران دو مکان در گرگان پیش‎بینی شده که یکی در پارکینگ پنج آذر و دیگری در بازارچه مطهری است که درصدد هستیم این موضوع در نقاط مختلف استان تمهید مقدمات شود.

3 دستگاه بلوتوث در مبادی ورودی گلستان نصب شد

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان از افزایش دو برابری صنایع دستی، سوغات و ملزومات گردشگران خبر داد و یادآور شد: 410 غرفه صنایع دستی در سطح استان فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گفته وی؛ 35 دستگاه سیاه‎چادر و آلاچیق در «قابوس» برج تاریخی جهان در دستور کار قرار گرفت تا خدمات خوبی به گردشگران و مسافران نوروزی ارائه دهند.

وی با بیان اینکه سه دستگاه بلوتوث در ورودی گلستان نصب و راه‎اندازی شده است، خاطرنشان کرد: این دستگاه‎ها در جهانگرد نوکنده، بافت قدیم گرگان و برج تاریخی جهان راه‎اندازی شده است.

عباسی افزود: در مبادی ورودی برای معرفی استان گلستان مکان‎هایی تحت خانه جهانگرد، خوش‎ییلاق نوکنده و توسکستان اطلاعات لازم را در اختیار مسافران قرار می‎دهند.

انتهای پیام/83001/س30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول