اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهر باشت تأکید کرد

لزوم نظارت شبانه‌روزی بر عملکرد عابر بانک‌های باشت در تعطیلات نوروزی

فرماندار شهر باشت به نظارت بر عملکرد عابر بانک‌ها در ایام نوروز و روزهای پایانی سال تأکید کرد.

لزوم نظارت شبانه‌روزی بر عملکرد عابر بانک‌های باشت در تعطیلات نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، سید موسی حسینی عصر امروز در بازدید از عابر بانک‌های سطح شهر باشت نسبت به وضعیت عابر بانک‌ها و کارآیی آنها در این ایام، اظهار کرد: مسئولان و رؤسای بانک‌ها در آستانه تعطیلات بر وضعیت فعالیت بانک‌ها و عابر بانک‌ها نظارت بیشتری داشته باشند.

فرماندار شهر باشت با اشاره به این‌که بیشتر مردم جهت امنیت بیشتر از پول نقد در مسافرت‌های خود استفاده نمی‌کنند، گفت: در همین خصوص بانک‌ها و عابر بانک‌های ما باید در طول شبانه‌روز دارای آمادگی کامل جهت ارائه پول به متقاضیان همشهری و مسافران و گردشگران داشته باشند.

وی با بیان اینکه هرگونه کوتاهی و سهل‌انگاری در رفتار مسئولان این شهرستان را زیر سؤال خواهد برد، ادامه داد: تاکنون مشکل خاصی به لحاظ سیستمی در عابر بانک‌ها در سطح شهرستان وجود نداشته و بیشترین مشکلات که در برخی موارد به اعتراض مردم منجر می‌شد اتمام پول دستگا‌ها بوده که این موضوع به علت تقاضای زیاد و پرداخت مکرر در طول شبانه روز است.

این مسئول با بیان اینکه در این ایام بیشترین تقاضا در دریافت پول از بانک‌ها و عابر بانک‌ها است، خاطرنشان کرد: در راستای خریدهای نوروزی و مسافرت‌ها، بانک‌ها در ایام نوروز به صورت کشیک و نوبتی فعال بوده و جهت ارائه خدمات به گردشگران و مردم آماده‌اند.

حسینی در پایان اذعان داشت: شهرستان باشت با شش بانک و هفت عابر بانک از هم‌اکنون آماده ارائه خدمت به همشهریان است و از همه مردم در این ایام می‌خواهیم در صورت بروز مشکل در دستگاه‌ها به مسئولان ذی‌ربط اطلاع داده تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

انتهای‌پیام/82017/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول