اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی:

بانک‌ها موظف به پرداخت اعتبارات مشاغل خانگی تا پایان اردیبهشت 93 هستند

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی گفت: بانک‌های عامل موظف شده‌اند اعتبارات مشاغل خانگی سال 91 را تا پایان سال و اعتبارات سال 92 را تا پایان اردیبشهت 93 به متقاضیان پرداخت کنند.

بانک‌ها موظف به پرداخت اعتبارات مشاغل خانگی تا پایان اردیبهشت 93 هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فرخ مسجدی ظهر امروز در هفتاد و نهمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان، همچنین از اهمیت طرح‌های مستقل مشاغل خانگی خبر داد و گفت: با توجه به این که این طرح‌ها، محروم‌ترین اقشار جامعه را در بر می‌گیرد، باید اهتمام ویژه‌ای در پرداخت تسهیلات آن انجام گیرد.

وی افزود: بانک‌های عامل موظف شده‌اند اعتبارات مشاغل خانگی سال 91 را تا پایان سال و اعتبارات سال 92 را تا پایان اردیبشهت 93 به متقاضیان پرداخت  کنند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار با اشاره به گزارش رییس صندوق توسعه ملی ـ ریالی، تصریح کرد: سال گذشته 11 درصد از پرداختی‌های کل کشور در این صندوق مربوط به استان آذربایجان شرقی بوده که عملکرد بسیار خوبی است.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد این رقم امسال افزایش یابد.

مسجدی با اشاره به مغایرت‌های آماری در بحث جذب سرمایه‌گذاری، پیشنهاد کرد مرکز خدمات سرمایه‌گذاری متولی پیگیری  بحث صندوق توسعه ملی باشد تا آمارها یکسان‌سازی شود.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال استان هم در این نشست با ارائه آخرین وضعیت دبیرخانه تعهد اشتغال استان، گفت: از 60 هزار فرصت شغلی پیش‌بینی شده استان در سال جاری، 35 هزار شغل تحقق یافته است.

میراحد حسینی همچنین از پرداخت 48 میلیارد و 529 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی در 12 ماه گذشته به متقاضیان خبر داد.

انتهای پیام/60001/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول