اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد

لزوم افزایش حمایت بانک‌ها از سرمایه‌گذاری در کردستان

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: بانک‌های عامل باید با پرداخت تسهیلات مورد نیاز از سرمایه‌گذاری در استان حمایت کنند.

لزوم افزایش حمایت بانک‌ها از سرمایه‌گذاری در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، علیرضا آشناگر در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان گفت: توسعه استان منوط به حضور سرمایه‌گذاران توانمند در استان است و بانک‌ها باید از تصمیمات این سرمایه‌گذاران برای مشارکت در توسعه استان حمایت کنند.

وی با بیان اینکه نماد نظم اداری در بانک‌ها دیده می‌شود، افزود: ایجاد نظم و هماهنگی در سیستم بانکی کشور و استان و روابط کاری باید بر مبنای قانون بوده و قانون‌گرایی محور فعالیت‌های این حوزه باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان نظارت بانک مرکزی بر سیستم بانکی کشور را ضروری دانست و ادامه داد: افزایش میزان نظارت در این حوزه از اهمیت فراوانی برخوردار است و در این راستا باید پیگیری مطالبات معوق و نظارت و ارزیابی دقیق در پرداخت تسهیلات بیشتر شود.

وی بر توسعه خدمات مشاوره‌ای در بانک‌ها تاکید کرد و گفت: باید مدیریت منابع پولی، پول‌رسانی در شفاف‌ترین روال گردش منابع مالی و پولی و در کوتاه‌ترین زمان و با هماهنگی ناظر پولی صورت پذیرد.

آشناگر اظهار کرد: بانک‌های عامل استان باید تامین اعتبار مورد نیاز برای پروژه‌های مسکن مهر تا پایان تیرماه سال آینده را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

وی در پایان با تاکید بر افزایش ضریب امنیتی و حفاظت از بانک‌ها در ایام تعطیلات نوروزی، تعویض و تبدیل پول‌های فرسوده در سیستم بانکی و عابر بانک‌ها و تامین اسکناس جدید برای خدمات‌دهی مناسب به مشتریان و آحاد جامعه را خواستار شد.

انتهای پیام/79002/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول