اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنده در بازدید از بانک‌های لنده مطرح کرد

کمبود نقدینگی بانک‌های شهرستان لنده

فرماندار لنده در بازدید از بانک‌های ملی و صادرات گفت: مهم‌ترین و اساسی‌ترین مشکلی که به نوعی مشترک میان بانک‌های شهرستان لنده بوده کمبود نقدینگی در این بانک‌هاست که با توجه به نزدیک بودن ایام نوروز باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.

کمبود نقدینگی بانک‌های شهرستان لنده

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، محمد مرادی ظهر امروز به صورت سر زده از بانک های ملی و صادرات شهرستان لنده بازدید کرد.

فرماندار لنده ابتدا در بازدید از بانک ملی و دیدار با رئیس و کارکنان این بانک رسیدگی به مشکلات و معضلات اصلی بانک‌ها را یاد آور شد و گفت: مسئولان در رده های بالاتر باید سعی‌ کنند اعتماد عمومی مردم نسبت به بانک‌ها را افزایش دهند.

وی افزود: یکی از مشکلات اصلی بانک‌ها مجاز نقدینگی پائین بوده که دستگاه‌ها را در ارائه خدمات عمومی از قبیل شارژ دستگاه های خودپرداز(عابر بانک‌ها) با مشکل رو برو می سازد.

فرماندار لنده، بازدید از بانک ملی نبود خزانه را یاد آور شد و گفت: مشکل اصلی بانک نداشتن ساختمان از خود بوده که هم اکنون در ساختمان اجاره‌ای مستقر شده و این خود مشکل بزرگی است که باید برطرف شود.

فرماندار لنده تصریح کرد: بانک ملی به عنوان بانک مادر باید بتواند نقدینگی بانک‌های دیگر را نیز تأمین کند و پشتوانه بانک‌های دیگر باشد ولی در حال حاضر نمی تواند با شرایط موجود خود را هم ساپرت کند؛ مسئولان به جای این‌که به دنبال جمع کردن بوده باید به فکر توسعه بانک‌های خود در شهرستان‌ها باشند.

مرادی افزود: با توجه به گزارشاتی که مسئولان بانک ملی شهرستان می‌دهند و افزایش دو برابری منابع و به نصف رسیدن مطالبات باید هر چه سریعتر نسبت به توسعه بانک ملی در شهرستان لنده اقدام شود.

وی، تکریم ارباب رجوع را یاد آور شد و گفت: اگر مشکلات بانک‌ ملی و سایر بانک برطرف نشود تکریم ارباب رجوع با مشکل رو به رو می‌شود و اعتماد مردم به بانک‌ها به حداقل می‌رسد.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده به کمبود نیرو در بانک ها اشاره کرد و اذعان داشت: بانک ملی شهرستان لنده با کمبود نیرو مواجه بوده و مسئولان باید هر چه سریعتر نسبت به این موضوع رسیدگی لازم را انجام دهند.

فرماندار لنده بعد از بانک ملی سری به بانک صادرات، قدیمی‌ترین بانک لنده زد و با رئیس و کارکنان این بانک دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

مرادی در این دیدار با بیان این‌که بانک و مسائل پولی حساسیت‌ خاصی در میان مردم دارند گفت: وجدان کاری و اخلاق مداری دو ویژگی مهم کارمندان در یک بانک بوده که باید به درستی تقویت شود .

وی افزود: دل سیری جوانان ما و پاکی آن‌ها زبان‌ زد عموم بوده و همین باعث بالا رفتن ضریب امنیت بانک های در استان و شهرستان ما است.

فرماندار لنده تصریح کرد: اما هوشیاری و آگاهی نباید فراموش شود و مسئولان در این زمینه با حساسیت بیشتری وارد شوند چرا که مسائل مالی خود حساسیت‌زا است.

وی در ادامه به بررسی مشکلات بانک پرداخت و گفت: یکی از مهمترین مشکلات بانک‌ها قدیمی بودن دستگاه‌های خودپرداز بوده که نیاز به تعمیر و مرمت دارد .

وی به کهنگی و فرسوده بودن اسکناس‌ها اشاره کرد و افزود: کارمندان و مسئولان بانک‌ها باید روش استفاده صحیح از اسکناس و خودپردازها را به مردم آموزش داده و فرهنگ‌سازی لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/82013/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول