اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر سوادکوه:

5 پایگاه امداد جاده‌ای سوادکوه آماده امدادرسانی به مسافران نوروزی است

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سوادکوه از آمادگی پنج پایگاه امداد جاده‌ای سوادکوه در گدوک، دوگل، ارفع ده، جوارم و شیرگاه خبر داد.

5 پایگاه امداد جاده‌ای سوادکوه آماده امدادرسانی به مسافران نوروزی است

جهانگیر آذری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه به آمادگی جمعیت هلال‌احمر شهرستان سوادکوه برای استقبال از مهمانان نوروزی اشاره کرد و گفت: نجات‌گران و اعضا مرکز جوانان جمعیت هلال‌احمر شهرستان سوادکوه با برنامه‌های متنوع خود به استقبال مسافران نوروزی می‌روند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه از به کارگیری 10 دستگاه خودرو در واحد امداد و نجات این جمعیت برای ایام نوروز خبر داد و افزود: پنج دستگاه خودروی آمبولانس، دو دستگاه خودروی نجات مجهز به ست نیمه سنگین هیدرولیک برای رهاسازی محبوسان تصادفات احتمالی و دو دستگاه موتورسیکلت امدادی برای امدادرسانی به حادثه دیدگان در ترافیک سنگین محور و یک دستگاه خودرو امدادی آرگو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی از فعال بودن پنج پایگاه امداد جاده‌ای در سوادکوه خبر داد و خاطر نشان کرد: تعداد 620 نفر روز نیروهای مجرب امدادی در پایگاه‌های امداد جاده‌ای گدوک، دوگل، ارفع ده، جوارم و شیرگاه برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان ناشی از تصادفات جاده‌ای فعالیت دارند.

آذری با بیان اینکه اسکان موقت مسافران و در راه‌ماندگان که به علل مختلف در مسیر جاده دچار مشکل شوند نیز در پایگاه‌های امدادی گدوک و ارفع ده پذیرش می‌شوند، خاطر نشان کرد: ارائه خدمات درمانی سرپایی تست فشار خون و پانسمان و بانداژ نیز به صورت شبانه‌روزی در پایگاه‌های جمعیت هلال احمر انجام می‌شود.

انتهای پیام/86015/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول