اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جمعیت هلال احمر همدان مطرح کرد

فعالیت 25 پایگاه امداد جاده‌ای در همدان

سخنگوی جمعیت هلال احمر استان همدان از فعالیت 25 پایگاه امداد جاده‌ای در سطح راه‌های استان همدان در نوروز 93 خبر داد.

فعالیت 25 پایگاه امداد جاده‌ای در همدان

مقصود شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این استان از اجرای طرح نوروزی هلال احمر در همدان خبر داد و اظهار کرد: هلال احمر استان همدان در نوروز سال 93 فعالیت‌هایی را در سه بخش امداد، جوانان و داوطلبان برنامه‌ریزی کرده است.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی در بخش امداد افزود:‌ پوشش امدادی جاده‌های استان همدان با 25 پایگاه ثابت و سیار از اقدامات این بخش است.

سخنگوی جمعیت هلال احمر استان همدان بیان داشت: تعدادی خودروی کمک‌دار، یک فروند بالگرد و 150 نفر امدادگر آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی استان هستند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در راستای مقابله با حوادث و سوانح تصریح کرد: در این راستا از امدادگران و نیروهای باتجربه و متخصص در عرصه امداد و نجات در ایام نوروز امسال استفاده می‌شود.

شعبانی یادآور شد: سازمان داوطلبان نیز با جذب توانمندی‌های فردی، همگانی و عمومی برای دستگیری و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در این ایام وارد عمل می‌شود.

وی ابراز داشت: این سازمان در روزهای پایانی سال نیز با جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی حلقه اتصالی بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان است.

سخنگوی جمعیت هلال احمر همدان ابراز داشت: سازمان جوانان هلال احمر استان نیز با جذب، سازماندهی و به کارگیری جوانان به منظور انجام خدمات امدادی و عامل المنفعه طرح نوروز امسال را با طرح ملی «ایمنی و سلامت مسافران نوروزی» آغاز می‌کند.

وی یادآور شد: سازمان جوانان هلال احمر استان نیز با 25 پایگاه در سطح استان در زمینه اطلاع‌رسانی و دادن هشدارهای ایمنی در راستای رفاه مسافران تلاش می‌کند.

شعبانی در پایان خاطرنشان کرد:‌ از دیگر اقدامات این سازمان توزیع بروشور، کتابچه و... بین مسافران نوروزی در راستای آگاهی‌بخشی به خانواده‌ها است.

انتهای پیام/89006/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول