اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر منوجان خبر داد

جذب 22 جوان امدادگر جاده‌ای در هلال‌احمر منوجان

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان منوجان گفت: 22 نفر از جوانان این شهرستان در قالب امدادگران جاده‌ای توسط جمعیت هلال‌احمر جذب شدند.

جذب 22 جوان امدادگر جاده‌ای در هلال‌احمر منوجان

عباس ارجمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در منوجان اظهار داشت: برگزاری کلاس‌های آموزش کمک‌های اولیه امداد و نجات عمومی در روستاهای شهرستان در قالب تشکیل تیم‌های امدادی و ارائه آموزش کمک‌های اولیه امداد و نجات به بیش از 700 نفر از نوآموزان از جمله اقدامات سال جاری هلال‌احمر منوجان است.

وی با اشاره به برگزاری کلاس دوره تکمیلی امداد و نجات برای اعضا در دور اول و دوم به تعداد 160 نفر در منوجان بیان کرد: راه‌اندازی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید رضوانی و جذب تعداد 22 نفر از جوانان این شهرستان در قالب امدادگران جاده‌ای توسط جمعیت هلال‌احمر انجام شده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان منوجان ادامه داد: تعداد 10 کانون دانش‌آموزی در قالب طرح ملی دادرس در مدارس راهنمایی شهرستان تشکیل و جذب دانش‌آموزان به هلال‌احمر در قالب همین طرح صورت گرفت.

ارجمند عنوان کرد: توزیع بیش از یک‌هزار و 200 سبد کالا تحت عنوان سبد غذایی در روستاهای محروم و نیازمند شهرستان و کمک‌رسانی به تعداد 50 خانوار از مردم شهرستان که بر اثر بارندگی دچار آسیب شده بودند، از دیگر اقدامات جمعیت هلال‌احمر شهرستان در سال جاری است.

وی از راه‌اندازی کانون‌های نیکوکاری در روستاهای محروم خبر داد و گفت: اردوی جهاد رمضان به منظور کمک و یاری رساندن به مردم آسیب‌دیده و آسیب‌پذیر در روستاهای محروم توسط جوانان در تعدادی از روستاها راه‌اندازی شد.

انتهای پیام/80006/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول