اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور استقبال از میهمانان نوروزی انجام می‌‌شود

استقرار 200 چادر مجهز در پارک مهرورزی یاسوج

عضو شورای شهر یاسوج از استقرار 200 چادر مسافرتی در پارک مهرورزی یاسوج برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

استقرار 200 چادر مجهز در پارک مهرورزی یاسوج

علی اکبری‌تبار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به تلاش شهرداری و شورای شهر یاسوج برای استقبال هرچه بهتر از مسافران نوروزی که این شهر را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده‌اند، اظهار کرد: یکی از مسائلی که باید مدنظر باشد زیباسازی میادین و پارک‌ها و ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی است که سعی خواهد شد این موضوع به نحو مطلوب انجام شود.

وی ادامه داد: برای آسایش حال مسافران باید خدماتی همچون حمام رایگان و سرویس‌های بهداشتی مجهز در اختیار آن‌ها گذاشته شود.

عضو شورای شهر یاسوج عنوان کرد: در راستای خدمات‌دهی به مسافران 200 چادر با امکانات مناسب در پارک‌ مهرورزی شهر یاسوج راه‌اندازی خواهد شد و به این وسیله مسافران از خدمات مطلوب بهره‌‌مند خواهند شد.

اکبری‌تبار تصریح کرد: به منظور رفاه حال مسافران نیروی انتظامی در اماکن از پیش تعیین شده مستقر می‌شوند.

وی با بیان اینکه بیش از 120 بنر با مضامین فرهنگی در نقاط مختلف شهر یاسوج نصب خواهد شد، ادامه داد: پاک‌سازی پارک‌ها و میادین شهر نیز باید در اولویت قرار گیرد و در اسرع وقت این کار انجام شود.

اکبری‌تبار در ادامه با اشاره به مشکلات ترافیکی که هرساله در جاده منتهی به پارک آبشار اتفاق می‌ا‌فتاد، تصریح کرد: سازمان فضای سبز شهرداری یاسوج می‌تواند برای حل مشکل راهبندان آبشار یاسوج تردد خودروها در این محدوده را به صورت کارتی و الکترونیکی کند تا دیگر شاهد مشکلات ترافیکی در این محدوده نباشیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری و طبیعی شهر یاسوج و اطراف آن عنوان کرد: بدون شک سفر به شهر یاسوج خاطرات خوشی را برای مسافران نوروزی به همراه خواهد داشت.

این عضو شورای شهر یاسوج، مردم شهر یاسوج و استان کهگیلویه و بویراحمد را انسان‌هایی خونگرم و میهمان‌نواز دانست و افزود: امیدواریم که مسافران نوروزی با انتخاب شهر یاسوج به عنوان مقصد خود بتوانند از مواهب زیبای طبیعی و گردشگری موجود در این شهر بهره ببرند.

انتهای پیام/82008/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول