اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی چند سال متوالی در کهگیلویه و بویراحمد

کانون فرهنگی ـ هنری عاشقان ظهور یاسوج برترین شد

کارشناس مسئول آموزش و پژوهش کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی چند سال متوالی کانون فرهنگی ـ هنری عاشقان ظهور یاسوج برترین کانون این استان شناخته شده است.

کانون فرهنگی ـ هنری عاشقان ظهور یاسوج برترین شد

علیرضا سبزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، برنامه‌های اجرایی کانون فرهنگی ـ هنری عاشقان ظهور مسجد قبا دولت‌آباد یاسوج اشاره و اظهار کرد: مسجد قبا با زمینی به مساحت 9 هزار متر مربع از بزرگترین مراکز فرهنگی در جنوب کشور است.

کارشناس مسئول آموزش و پژوهش کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد، تاریخ راه‌اندازی و تاسیس کانون مسجد قبا یاسوج را سال 82 بیان کرد و گفت: با استقبال خوب جوانان به این مرکز در مدت زمان کوتاه شاهد فعالیت‌های چشم‌گیر بودیم.

سبزی اذعان کرد: احیای کارکردهای واقعی فرهنگی، تبلیغی مساجد و مقابله با تهاجم فرهنگی رسالتی است که امروز ضرورت آن را بیش از پیش کرده است.

کارشناس مسئول آموزش و پژوهش کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: کانون فرهنگی ـ هنری عاشقان ظهور مسجد قبا در سال‌های 87 تا 89 به عنوان کانون برتر استان شناخته شد و همواره جزء سه کانون برتر استان است.

این مسئول در ادامه با تاکید بر این‌که مسجد قبا همجوار با چهار مدرسه راهنمایی و دبیرستان، دو دانشکده دختران و پسران با جمعیتی بالای پنج هزار نفر را پوشش می‌دهد، گفت: اجرای برنامه‌های مختلف مسجد قبا را از لحاظ فرهنگی برجسته کرده است.

وی با تأکید بر اینکه اجرای برنامه‌های مختلف باعث جذب حداکثری و برآورده کردن نیازهای جامعه هدف را به همراه داشت، گفت: راه اندازی کتابخانه شهید مطهری با بیش‌ از پنج هزار جلد عمومی و هزار و 200 جلد کتاب درسی و کنکوری از اقدامات خوب این نهاد بیان کرد.

سبزی، راه‌اندازی خانه نور ویژه فعالیت‌های قرآنی و عترت،برگزاری دوره آموزشی مهدویت با حضور 300 نفر از اعضای کانون‌های استان و راه اندازی خانه فرهنگ و دیجیتال صبا را از دیگر برنامه‌های این نهاد عنوان کرد و گفت: خانه فرهنگ دیجیتال را از اولین و بزرگترین خانه‌های دیجیتال استان بوده که با بهره‌گری از قسمت‌های مختلف گیم‌نت، کافی‌نت، سیستم‌های نرم افزاری توانسته نیاز جامعه هدف را برآورده کند.

کارشناس مسئول آموزش و پژوهش کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دیگر کانون‌های این استان نیز فعالیت‌های چشم‌گیری داشتند، عنوان داشت: برگزاری دوره آموزشی زوج‌های جوان در چند سال متوالی، برگزاری دوره آموزشی جنگ نرم و فضای سایبری، دوره آموزشی رسانه‌های دیجیتال، برگزاری مسابقات قرآنی در پنج رشته و اردوی مشهد مقدس از برنامه‌های کانون فرهنگی هنری عاشقان ظهور یاسوج است.

سبزی، دیگر برنامه‌های کانون فرهنگی و هنری عاشقان ظهور مسجد قبا یاسوج را برگزاری دوره‌های آموزشی مدیران کانون‌های بویراحمد و دنا، برگزاری دوره آموزشی کتابداران استان، آموزش مدیریت وبلاگ نویسی برای اولین بار در استان، برگزاری طرح قرآنی 1442، 1443 و 1447، برگزاری اردوی راهیان نور و، تولید سه نرم افزار دینی و برگزاری جام فوتسال عنوان کرد.

انتهای پیام/82011/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول