اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از شنبه 24 اسفندماه صورت می‌گیرد

اکران فیلم‌های جشنواره فجر همزمان با سراسر کشور در یاسوج

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم فجر همزمان با تهران و سایر استان‌ها در یاسوج خبر داد.

اکران فیلم‌های جشنواره فجر همزمان با سراسر کشور در یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امین کمالوندی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان کهگیلویه و بویراحمد کمک بزرگی به معرفی استان کرد.

وی اضافه کرد: بر ما لازم بود که به عنوان یک دستگاه فرهنگی نسبت به معرفی استان خود پیش‌قدم باشیم و به همین منظور در یاسوج پایتخت طبیعت ایران چنین رویداد بزرگ فرهنگی برگزار شد.

این مسئول با قدردانی از همه کسانی که اداره ارشاد اسلامی استان را در این راه کمک کردند، تصریح کرد: کمک‌های استاندار، معاون سیاسی استاندار و سایر مسئولان ارشد استانی در این راه کارساز بود و با پشت‌گرمی به همین کمک‌ها که بیشتر آن نیز معنوی بود، توانستیم سربلند باشیم.‌‌

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود به خبری خوشحال کننده اشاره کرد و افزود: با موفقیتی که در راه اکران فیلم‌ها همزمان با برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم فجر داشتیم، مجوز اکران فیلم‌های جشنواره را همزمان با اکران در تهران و سایر نقاط کشور گرفتیم.

این مسئول ادامه داد: با جلساتی که با شرکت‌های پخش فیلم در کشور داشتیم؛ قرار بر این شد که از روز شنبه 24 اسفندماه جاری اکران فیلم‌ها را در یاسوج همه روزه و در دو سانس اجرا کنیم.

وی تصریح کرد: این دو سانس هر روز در ساعت‌های 17 و 19 خواهد بود و قیمت هر بلیط برای تماشا 2 هزار و 500 تومان است.

کمالوندی گفت: نخستین فیلمی که به نمایش درمی‌آید معراجی‌ها خواهد بود که اکنون پرفروش‌ترین فیلم جشنواره فیلم فجر شناخته شده است.

انتهای پیام/2571/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول