اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد:

تمثال شهدا در یاسوج رنگ باخته است/شهرداری به وظایف خود عمل کند

مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد از رنگ باختن تمثال شهدا در شهر یاسوج انتقاد کرد.

تمثال شهدا در یاسوج رنگ باخته است/شهرداری به وظایف خود عمل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز جلسه شورای ترویج فرهگ ایثار و شهادت استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی برگزار شد که دستورالعمل این شورا و تغییرات در بدنه آن موضوع مورد بحث مسئولان استانی بود.

در این نشست که به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، پس از اینکه استاندار و سایرین مستمع سخنان مدیرکل بنیاد شهید در خصوص تغییر در چارت این شورا بودند به دستور استاندار این موضوع تا صدور ابلاغیه جدید از سوی هیئت دولت مسکوت ماند.

در ادامه این نشست، سید مصطفی مهدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان عظمت و بزرگی شهدا و با تبریک روز 22 اسفند سالروز تشکیل بنیاد شهید به فرمان امام راحل در سال 58 ابراز داشت: امام حتی پیش از شروع جنگ تحمیلی چنین نهادی را پیش‌بینی کرده بود.

وی افزود: بعد از جنگ شرایط خاصی به وجود آمد و کارها و اقدامات این نهاد بیش از گذشته شد و خدمات بزرگی را به جامعه ایثارگری کشور ارائه کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز انتقاد از وضعیت تمثال شهدا در شهرهای استان به خصوص در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: وظیفه ساخت و نصب تمثال شهدا با شهرداری است که نمی‌دانیم چرا تا کنون در این خصوص و برای بهسازی تمثال رنگ باخته شهدا در یاسوج کاری انجام نشده است.

مهدی اذعان داشت: در شهرهایی چون شیراز و اصفهان و بسیاری از شهرهای دیگر این کار توسط شهرداری‌ها انجام شده و بر همین اساس از شهرداری یاسوج انتظار داریم با توجه به فرا رسیدن سال جدید به این وظیفه خود عمل کنند.

وی، موضوع دیگر را به عدم پرداخت حقوق دو نیروی مستقر در گلزار شهدای یاسوج اختصاص داد و یادآور شد: وقتی این دو نیرو که باید از شهرداری حقوق بگیرند و اکنون به بهترین نحو نسبت به آماده‌سازی گلزار شهدا اقدام می‌کنند معلوم نیست چرا شهرداری نسبت به پرداخت حقوق آن‌ها اقدامی نمی‌کند.

در ادامه شهردار یاسوج در پاسخ به انتقادات مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بودجه شهرداری شیراز در سال 92 مبلغی معادل با هزار و 500 میلیارد تومان بوده است، گفت: اما ما در شهر یاسوج با بودجه سالانه 30 میلیارد تومانی که نیمی از آن هم محقق نشده است مجبور به کار هستیم.

محمدعلی جاوید در پایان با اظهار این سخن که کاری بزرگتر از خدمت به شهدا در این کشور وجود ندارد، افزود: آماده انجام این کار در شهر یاسوج هستیم به این شرط که بنیاد شهید نیز مقداری از هزینه‌ها را بر عهده بگیرد.

انتهای پیام/2571/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول