اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خواستار شد

لزوم همکاری بیشتر اعضای شورای شهر یاسوج با برنامه‌های کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، خواستار همکاری بیشتر اعضای شورای شهر یاسوج با برنامه‌های کمیته امداد این استان شد.

لزوم همکاری بیشتر اعضای شورای شهر یاسوج با برنامه‌های کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید غلام‌رضا متقی عصر امروز در نشست با رئیس و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج با ارائه گزارشی از عملکرد کمیته امداد این استان، اظهار داشت: کمیته امداد در راستای حمایت از اقشار نیازمند و بررسی مشکلات آنها نهایت تلاش خود را به کار می‌بندد.

وی خدمت به محرومان را از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران و سنت‌های پسندیده اسلامی برشمرد و گفت: امدادگران این نهاد مقدس افتخار می‌کنند که در راه رفع مشکلات همنوعان خود خدمت می‌کنند.

متقی بر افزایش جلب مشارکت‌های مردمی برای کمک به نیازمندان تأکید کرد و خواستار تعاملات بیشتر اعضای شورای شهر با برنامه‌های کمیته امداد شد و افزود: تعامل و همکاری بین نهادها و سازمان‌ها سبب رفع بسیاری از مشکلات خواهد شد. 

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین خواستار همکاری این شورا در راستای رفع مشکلات ساخت و ساز ساختمان اداری این نهاد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج نیز در این نشست اظهار کرد: کمیته امداد نهاد انقلابی است و خدمت در این نهاد مقدس در راه کمک به نیازمندان افتخار است.

شیروان، وظیفه‌شناس از آمادگی کامل شورای شهر در تعامل با کمیته امداد خبر داد و گفت: خدمات‌دهی مطلوب به مردم سرلوحه کار کمیته امداد و شورای شهر است و از این نظر هر دو نهاد رویکرد مشابهی دارند.

وی افزود: رویکرد شورای اسلامی شهر، حمایت از فعالیت‌های مثبت و پیگیری مشکلات مردم از نزدیک است و در مسیر رفع موانع تا جایی که از لحاظ قانونی مشکلی وجود نداشته باشد از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

رئیس شورای شهر یاسوج، خدمات‌رسانی به مردم نیازمند را بهترین خدمت برشمرد و گفت: کمیته امداد یک نهاد انقلابی با هدف خدمت به نیازمندان است و خدمت در این نهاد مقدس افتخار است. 

وی تصریح کرد: همکاری کمیته امداد در همه زمینه‌ها قابل تقدیر است و این شورا تا جایی که بتواند کمیته امداد را در راستای حل مشکلات یاری می‌کند.

انتهای پیام/82009/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول