اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید از آموزش و پرورش طارم مطرح شد

فعالیت‌های قرآنی و پرورشی، دغدغه اصلی آموزش و پرورش طارم

موضوع تربیت و فعالیت‌های تربیتی، قرآنی و پرورشی به عنوان اصلی‌ترین دغدغه اداره آموزش و پرورش طارم سفلی مطرح شد.

فعالیت‌های قرآنی و پرورشی، دغدغه اصلی آموزش و پرورش طارم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مسئولان و کارشناسان فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین عصر امروز طی برنامه‌‌‌‌‌‌‌ای یک روزه از روند اجرایی فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآن، عترت و نماز اداره و مدارس منطقه طارم سفلی بازدید کردند.

در این بازدید کارکنان و کارشناسان حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قزوین با حضور در تعدادی از مدارس منطقه ضمن بررسی برنامه‌های اداره قرآن، عترت و نماز مندرج در تقویم اجرایی، از طرح‌های خود اتکایی مدرسه شبانه‌روزی شهید محمدیان سیاهپوش که با مشارکت دانش‌آموزان، به ویژه اعضای شورای دانش‌‌‌‌‌‌‌آموزی با مدیریت و محوریت مربی پرورشی مدرسه و حمایت واحد آموزشی صورت گرفته است نیز بازدید به عمل آمد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین در این خصوص به خبرنگار فارس در قزوین گفت: مشارکت مشتاقانه دانش‌آموزان فرصت و ظرفیت مناسبی برای ایجاد همدلی، محبت و دوستی بین مربی پرورشی و دانش‌آموزان در راستای انجام کارهای تربیتی است.

محرم ملایی افزود: به دلیل اثرگذاری این حرکت معاونت پرورشی و فرهنگی منطقه حمایت و نظارت جدی بر اجرای این طرح و فعالیت دانش‌آموزان به ویژه شورای دانش‌آموزی مدرسه دارد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین ادامه داد: در این برنامه طی جلسه‌ای، جمع‌بندی و تحلیل نقاط قوت و ضعف طرح‌ها با حضور رئیس و معاونت پرورشی و فرهنگی و کارشناسان حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی منطقه صورت گرفت.

وی عنوان کرد: در کنار برخی فعالیت‌های ابتکاری، اقدامات انجام شده و همچنین موانع پیش روی منطقه، موضوع تربیت و فعالیت‌‌‌‌‌‌های تربیتی، قرآنی و پرورشی به عنوان اصلی‌ترین دغدغه موجود در این حوزه مطرح است.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین هر یک از دانش آموزان مدارس شبانه‌روزی را به منزله سفیران تربیتی در منازل دانست و اضافه کرد: رسیدگی به فعالیت‌های تربیتی، قرآنی و پرورشی در مدارس و به ویژه مدارس شبانه‌روزی از اولویت‌ها و اهم برنامه‌های ماهانه اداره آموزش و پرورش طارم به شمار می‌رود و حضور مستقیم در این گونه مدارس از اهمیت و تأثیر قابل توجهی برخوردار است.

در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات همکاران، پاره‌ای از موضوعات برای پیگیری و تقویت در حوزه برنامه‌های اداره قرآن، عترت و نماز ارائه شد.

انتهای پیام/77011/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول