اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فعالیت‌های اردویی آموزش و پرورش قزوین خبر داد

برگزاری مراسم همیاران پلیس قزوین همزمان با سراسر کشور

مسئول فعالیت‌های اردویی و کانون‌های اداره کل آموزش و پرورش قزوین از برگزاری مراسم همیاران پلیس در این استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

برگزاری مراسم همیاران پلیس قزوین همزمان با سراسر کشور

عبدالله پیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: مراسم همیاران پلیس ویژه آماده‌باش نوروزی دانش‌آموزان، همزمان با سراسر کشور در تمام مراکز استان‌ها از جمله قزوین و شهرستان‌های آن به اجرا در می‌آید.

وی زمان برگزاری این مراسم را ساعت 9:00 صبح روز شنبه 24 اسفندماه اعلام کرد و افزود: مراسم همیاران پلیس ویژه آماده‌باش نوروزی در مرکز استان قزوین در سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی رشد مینودر واقع در ناحیه یک آموزش و پرورش برگزار می‌شود و بیش از 70 نفر از دانش‌آموزان مقطع ابتدایی با حضور حدود 20 میهمان از میان مسئولان کارت و حکم خود را به عنوان همیار پلیس و به صورت نمادین دریافت می‌کنند.

* وجود 200 هزار دانش‌آموز همیار پلیس در مدارس قزوین

مسئول فعالیت‌های اردویی و کانون‌های اداره کل آموزش و پرورش قزوین با اشاره به وجود 200 هزار دانش‌آموز همیار پلیس در مدارس استان ادامه داد: فعالیت این دانش‌آموزان تاکنون نقش مؤثری در کاهش سوانح و تصادفات راهنمایی و رانندگی داشته است.

پیری عنوان کرد: هدف از اجرای این برنامه استفاده از توان دانش‌آموزان در کاهش سوانح رانندگی و تصادفات از طریق آموزش نکات ایمنی و مقررات راهنمایی به آنان به منظور تذکر به والدین در هنگام رانندگی است.

مسئول فعالیت‌های اردویی و کانون‌های اداره کل آموزش و پرورش قزوین اضافه کرد: علاوه بر این انجام چنین اقداماتی به شکل نمادین، حرکت‌های فرهنگی اثرگذاری است که در آینده به تربیت نسلی قانونمدار، بهره‌مند از فرهنگ صحیح رانندگی، رعایت قانون از سوی خود این دانش‌آموزان در سال‌های آتی و تبدیل شدن قوانین به فرهنگ عمومی منجر می‌شود.

وی یادآور شد: در مراسم همیاران پلیس ویژه آماده‌باش نوروزی دانش‌آموزان میهمانانی از جمله مدیرکل آموزش و پرورش قزوین و رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان نیز حضور می‌یابند.

انتهای پیام/77011/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول