اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین خواستار شد

ضرورت توسعه مشارکت مردم در امور آموزش و پرورش

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین خواستار توسعه مشارکت‌ مردم از سوی شوراهای آموزش و پرورش این استان شد.

ضرورت توسعه مشارکت مردم در امور آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، سالار قاسمی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک که در سالن جلسات این اداره برگزار شد، اظهار داشت: زمانی شورای آموزش و پرورش موفق است که نتایج اقداماتش در شهرستان‌ها مشهود باشد و یا نتایج آن در شورای آموزش و پرورش تأثیرگذار باشد.

وی افزود: با ارائه راهکارهایی در بخش‌هایی که فاقد اداره آموزش و پرورش هستند، جلسات شورای آموزش و پرورش در آن بخش برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به نقش کارگروه‌های شورای آموزش و پرورش تصریح کرد: بررسی‌ها، تحقیقات و نظرات کارگروه‌ها زمانی کارآمد است که نتایج کار و پیشنهادات به آموزش و پرورش ارائه شده و کارساز، کاربردی و عملیاتی شده و در روند فعالیت‌ها تحول ایجاد کند.

قاسمی اضافه کرد: شوراهای آموزش و پرورش استان قزوین باید با استفاده از ظرفیت‌های بسیار مناسب قانونی در راستای جلب مشارکت مردم در توسعه‌مداری غیردولتی و غیرانتفاعی گام‌های مؤثری بردارند.همه مسئولان باید تلاش کنند آموزش و پرورش در جامعه به نحو احسن و به زیبایی جلوه کند چراکه آموزش و پرورش آیینه تمام نمای یک جامعه محسوب می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: مسئولان آموزش و پرورش استان قزوین با استفاده از تجربیات افراد مجرب و گذشتگان این نهاد فرهنگی، سعی می‌کند شعار دولت تدبیر، امید و اعتدال را عملیاتی کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین موفقیت سایر دستگاه‌های اجرایی را در گرو موفقیت آموزش و پرورش ذکر و خاطرنشان کرد: همه مسئولان باید برای تحقق و پیشبرد اهداف آموزش و پرورش گام بردارند.

انتهای پیام/77006/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول