اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

تخصیص اعتبارات در کنگان نزدیک 100 درصد است

فرماندار کنگان گفت: تخصیص اعتبارات در کنگان نزدیک 100 درصد است.

تخصیص اعتبارات در کنگان نزدیک 100 درصد است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس تبرکی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان کنگان اظهار داشت: کنگان از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در استان و حتی کشور است و باید برای رسیدگی به مردم این منطقه اهتمام بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: باید حجم و کیفیت خدمات را افزایش دهیم و نباید در این مسیر کم‌کاری و اهمالی صورت گیرد.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: باید مسئولان نسبت به شناسایی مشکلات و معضلات مردم بیش از پیش کار و فعالیت کنند و نباید نسبت به دغدغه‌های مردم بی‌تفاوت باشیم.

تبرکی تصریح کرد: انتظار ما از دستگاه‌های اجرایی شهرستان کنگان پیگیری تا حصول نتیجه در پروژه‌هایی است که به عهده آنها گذاشته شده است.

فرماندار کنگان یادآور شد: تخصیص اعتبارات به دستگاه‌ها و جذب اعتبارات امری مهم است و مدیران دستگاه‌ها برای جذب اعتبارات باید نهایت دقت و حساسیت را داشته باشند.

وی با بیان اینکه تخصیص اعتبارات در کنگان نزدیک صد در صد است گفت: در واقع نقطه قوت جنوب استان بوشهر، وجود اعتبارات نفتی است که تخصیص اعتبار را به 100 درصد نزدیک کرده و باید از این فرصت بهره ببریم.

تبرکی خواستار پاسخگویی مدیران به رسانه‌ها شد و اذعان داشت: بدون تردید مدیران شهرستان باید در مقابل رسانه‌ها در قبال عملکرد خود پاسخگو باشند و همه بدانند که کنگان حیاط‌خلوت هیچ کس نیست.

این مسئول متذکر شد: هر کس مسئولیتی بر عهده می‌گیرد باید نسبت به انجام وظایف محوله نهایت تلاش خود را انجام دهد و باید برای رفع مشکلات و معضلات مردم بیش از گذشته تلاش کنیم.

انتهای پیام/2451/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول