اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

نظام بانکی باید پشتیبان جدی اقتصاد مقاومتی باشد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نظام بانکی باید پشتیبان جدی اقتصاد مقاومتی باشد و مردم نیز باید به آنها اعتماد و نسبت به سپرده‌گذاری همت کنند.

نظام بانکی باید پشتیبان جدی اقتصاد مقاومتی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری ‌نجف‌آبادی پیش از ظهر امروز در نشست درس اخلاق مدیران استان مرکزی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی از راهکارهای موثر در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان در حوزه اقتصاد است که همه دستگاه‌ها و مردم در تحقق آن سهیم هستند.

وی تصریح کرد: توجه به اقتصاد مقاومتی از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری  است که در سال جاری مورد توجه قرار گرفت.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی مصداق فرهنگ سازی و حرکت جامعه به سمت تولید داخلی و اشتغال است، ادامه داد: لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی پرهیز از مصرف‌گرایی، اسراف و تبذیر است که ضروری است در دستور کار مردم و مسئولان قرار گیرد.

دری ‌نجف‌آبادی سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی را زمینه ساز حرکت و هدایت جامعه به سمت خوداتکایی و تحقق همه جانبه حماسه اقتصادی دانست و بیان کرد: شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه در حال حاضر چندان قابل قبول نیست، این در حالی است که ظرفیت‌های فراوانی در سطح کشور دست نخورده باقی مانده است.

وی بهترین راهبرد در حوزه اقتصادی کشور را استفاده از ظرفیت‌ها و تکیه بر منافع ملی، نیروی انسانی متعهد و متخصص، درآمدهای ارزی و غیر ارزی دانست و اضافه کرد: در اقتصاد مقاومتی باید خیز جدی در تقویت زیرساخت‌های حوزه اقتصادی برداشت و در راستای تقویت نقاط مثبت و رفع نقاط منفی کوشید.

امام جمعه اراک تاکید کرد: در شرایط امروز کشور نظام بانکی باید پشتیبان جدی اقتصاد مقاومتی باشد و از تولید حمایت جدی کند.

انتهای پیام/8700/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول