اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای رفاه حال مسافران و مردم صورت می‌گیرد

کشیک نوروزی 220 واحد نانوایی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از کشیک نوروزی 220 واحد نانوایی در این استان خبر داد.

کشیک نوروزی 220 واحد نانوایی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، داریوش دیودیده عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ گردشگرپذیر بودن دارای شرایط خاصی است، افزود: جهت رفاه حال گردشگران و هم استانی‌ها تعداد 220 واحد نانوایی به صورت تمام وقت در تمامی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد اقدام به پخت نان خواهند کرد.

وی ادامه داد: افزون بر 150 تن سهمیه آرد برای فعالیت این نانوایی‌ها در ایام نوروز در نظر گرفته شده و در صورت نیاز این میزان قابل افزایش خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از 220 واحد نانوایی فعال در طرح کشیک نوروزی 80 واحد در شهرستان بویراحمد، 58 واحد در دهدشت، 21 واحد در شهر گچساران و بقیه در دیگر شهرهای استان فعال و آماده خدمت رسانی خواهند بود.

دیودیده با اشاره به بازرسی‌های ویژه در ایام نوروز از این واحدها، افزود: تیم‌های مشترک بازرسی متشکل از سازمان صنعت و معدن، تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره غله، اداره کل استاندارد و سایر نهادهای مرتبط بر کمیت و کیفیت کار نظارت کامل داشته و جلوی هرگونه سوء استفاده احتمالی گرفته خواهد شد.

وی اضافه کرد: تمامی صنوف خدمت‌رسان همانند تعمیرکاران، نانوایی‌ها، رستوران‌ها، شبکه‌های حمل و نقل و ... آماده ارائه خدمات مطلوب در ایام نوروز خواهند بود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در پایان متذکر شد: مردم و مسافران نوروزی می‌توانند در صورت مشاهده هر نوع تخلف از طریق شماره تلفن 124 شکایات و انتقادات خود در مورد کیفیت، نحوه و نرخ نان توزیعی در استان به معاونت نظارت و بازرسی سازمان اطلاع دهند.

انتهای پیام/82009/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول