اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان خرم‌دره تأکید کرد

ضرورت نظارت دقیق بازرسان بر عملکرد نانوایی‌های خرم‌دره

فرماندار شهرستان خرم‌دره، نظارت دقیق بازرسان بر عملکرد نانوایی‌های شهرستان خرم‌دره را خواستار شد.

ضرورت نظارت دقیق بازرسان بر عملکرد نانوایی‌های خرم‌دره

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رحیم نوری‌پور عصر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان خرم‌دره ضمن قدردانی از تلاش اعضا در بحث تنظیم بازار، اظهار داشت: دستگاه‌های ذیربط تمهیدات لازم برای برگزاری نمایشگاه بهاره در راستای تامین به موقع کالاهای اساسی و تنظیم بازار در ایام پایانی سال را در برنامه‎های خود داشته باشند تا مردم در تهیه اقلام مورد نیاز با مشکل مواجه نشوند.

وی با بیان اینکه باید تمهیدات لازم برای رفع مشکلات مردم در نظر گرفته شود، تصریح کرد: همه مسئولان باید در زمینه حل مشکلات مردم تلاش کنند.

فرماندار خرم‌دره در ادامه با تأکید بر نظارت بیشتر بازرسان بر عملکرد نانوایی‌ها در ایام پایانی سال، گفت: برای کنترل بیشتر بازار، جلسات ستاد تنظیم بازار شهرستان به صورت 15 روزه تشکیل شود.

این مسئول در ادامه از احداث پروژه میدان میوه و تره‌بار و محصولات کشاورزی در شهرستان خبر داد و گفت: جانمایی محل میدان میوه و تره‌بار توسط شهرداری باید در موقعیتی مناسب انجام گیرد و از مزیت‌های خوبی برخوردار باشد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خرم‌دره نیز در ابتدای این جلسه گزارشی از اقدامات انجام گرفته و تدابیر اتخاذ شده برای برگزاری نمایشگاه و توزیع اقلام اساسی پایان سال ارائه کرد.

انتهای پیام/2308/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول