اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خبر داد

کسر سهمیه سالانه برای واحدهای نانوایی متخلف در مازندران

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: واحدهای خبازی متخلف ایام نوروز در مازندران با کسر سهمیه سالانه مواجه شوند.

کسر سهمیه سالانه برای واحدهای نانوایی متخلف در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسین اصغرزاده بعد از ظهر امروز در جلسه شورای نظارت و کنترل بازار استان مازندران اظهار داشت: تعداد کالاهای مشمول نرخ‌گذاری بسیار کم است و نظارت کافی بر عرضه این‌گونه کالاها انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: کالاهای که مشمول نرخ‌گذاری نمی‌شود باید با 15 درصد سود نسبت به قیمت قبلی عرضه شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از تشدید فعالیت‌های نظارتی در ایام عید در مازندران خبر داد و گفت: نیروهای بازرسی صنعت و معدن و عوامل نظارتی در سطح بازار استان حضور دارند.

وی بیان داشت: طرح نظارتی نوروز در مازندران از 15 اسفند شروع  و تا پایان سال نیز ادامه دارد.

اصغرزاده مهم‌ترین محل تردد بازرسان را محل‌های پرتقاضای کالای اعلام کرد و گفت: با وجود بازرسی‌ها ستادهای خبری این سازمان نیز به طور دائم فعال است و گزارش‌های مردمی را رصد می‌کند.

این مسئول با اشاره به حضور مسافران و نیازمندی‌های آنها به نان گفت: تامین آرد نوروز با غله است که اعلام شد در این ایام مشکلی برای تامین نان وجود ندارد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خواستار پیگیری و مجاب کردن واحدهای خبازی برای فعالیت در روزهای کشیک شد و گفت: ممکن است برخی واحدها در روز اول و 13 فروردین فعالیت‌ آنها کم رنگ شود.

وی تصریح کرد: از ابزار تنبیه و تشویق برای فعالیت موثرتر واحدهای خبازی در نظر گرفته شود.

اصغرزاده ادامه داد: واحد خبازی که در ایام نوروز در کشیک تعیین شده فعال نباشد سهمیه واحد متخلف کسر و به واحد خبازی فعال در طول سال اختصاص داده می‌شود.

وی خواستار برنامه‌ریزی برای تامین صیفی‌جات مورد نیاز مردم در ایام نوروز شد و گفت: باید از هم‌اکنون برای تامین صیفی‌جات مورد نیاز مازندران اقدام موثر شود.

به گزارش فارس، در ایام نوروز سال گذشته در روزهای اول مردم برای تهیه نان با مشکلاتی مواجه بودند و از دیگر مشکلات مردم در این ایام افزایش نامناسب قیمت گوجه فرنگی و خیار بود.

انتهای پیام/86004/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول