اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس اعلام کرد

کمبود کانون فرهنگی مساجد در آذربایجان غربی

نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس گفت: با وجود بیش از 3 هزار مسجد فقط 500 کانون فرهنگی مساجد در آذربایجان غربی وجود دارد.

کمبود کانون فرهنگی مساجد در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام روح‌الله بیگی ظهر امروز در همایش گرامیدشت بیست و یکمین سالروز تاسیس مساجد، اظهار داشت: در حال حاضر 3 هزار و 672 مسجد در آذربایجان‌غربی وجود دارد ولی تعداد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد 30 درصد تعداد مساجد است.

وی اضافه کرد: تنها 500 کانون فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان غربی داریم که امید است با همت مسئولان در تمامی مساجد کانونهای فرهنگی هنری ایجاد شود.

بیگی تاکید کرد: در حال حاضر دشمنان اسلام و انقلاب برای ضربه زدن نرم به جوانان از راه‌های فرهنگی تلاش می‌کنند و ما نباید از تلاش برای مقابله با آنها، غفلت داشته باشیم.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شکست دشمنان در جنگ سخت و رویکرد آنان به جنگ با ابزارهای فرهنگی هنری یادآور شد: میدان جنگ نرم، میدان مین‌گذاری ضد نسل جوان است و وجب به وجب خاک میهن با مین‌های ضد قرآن، ضد اسلام، ضد اندیشه و ضد فرهنگ مین‌گذاری شده است.

بیگی گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یکی از مهم‌ترین سنگرهای مقابله با جنگ نرم دشمنان است و تقویت این سنگر می تواند زمینه توفیق ما را در مقابله با دشمنان فراهم کند.

انتهای پیام/61007/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول