اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر:

پل استراتژیک کلل دشتستان آماده افتتاح است

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: پل استراتژیک کلل دشتستان با 430 متر طول آماده افتتاح است.

پل استراتژیک کلل دشتستان آماده افتتاح است

علیرضا صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: توسعه راه و بزرگراه و افزایش ایمنی جاده‌های استان مورد تاکید و توجه مسئولان این اداره کل قرار دارد.

وی افزود: در سال جاری چند پروژه مهم و باکیفیت در حوزه راه استان مورد بهره‌برداری قرار گرفته که امیدوار هستیم این مسیر تداوم یابد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به اینکه پل کلل آماده بهره‌برداری است خاطرنشان کرد: پل استراتژیک و مهم کلل در دشتستان آماده افتتاح است که به زودی با حضور مسئولان افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه پل بزرگ کلل دارای 430 متر طول بوده و از 11 دهانه 39 متری تشکیل شده است، یادآور شد: برای ایام نوروز تدابیر ارزشمندی اندیشیده‌ایم و انتظار داریم مهمانان نوروزی بدون کمترین مشکل وارد استان شوند و از جاده‌های ایمن نهایت بهره را ببرند.

صفایی با بیان اینکه تمام مسیرهای اصلی استان بوشهر آماده هستند و به فضل خدا با تلاش راهداران در ایام نوروز هیچ مشکلی نخواهیم داشت، تاکید کرد: به تمام مناطق استان و شهرستان‌های 10 گانه سرکشی کرده‌ایم و مشکل خاصی در مسیرهای اصلی و مهم نداریم و تمام امکانات و ظرفیت موجود برای تسهیل آمد و شد مهمانان نوروزی بسیج شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر افزود: تکمیل بزرگراه بوشهر به دیر و همچنین تکمیل بزرگراه برازجان دیلم از مهم‌ترین پروژه‌های این اداره کل است که امیدواریم به زودی محقق شود.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول