اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان خبر داد

تجهیز 400 کلاس و 80 مدرسه برای اسکان مهمانان نوروزی در دشتستان

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان از تجهیز 400 کلاس و 80 مدرسه برای اسکان مهمانان نوروزی در دشتستان خبر داد.

تجهیز 400 کلاس و 80 مدرسه برای اسکان مهمانان نوروزی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید حسن لواسانی‌فرد ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش دشتستان اظهار داشت: برای بهبود وضعیت علمی دانش‌آموزان برنامه‌ریزی خوبی انجام داده‌ایم که امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی افزود: با شناسایی و احصای معضلات و مشکلات مدارس شهری و روستایی برای رفع معضلات اهتمام می‌ورزیم و به طور مرتب نسبت به بررسی وضعیت مدارس اهتمام می‌ورزیم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با اشاره به تعداد بالای مدارس تخریبی دشتستان خاطرنشان کرد: بر اساس آمار موجود بیش از 60 مدرسه از مدارس این شهرستان بیشتر در مناطق روستایی تخریبی هستند و نیاز به بازسازی و نوسازی دارند.

لواسانی‌فرد با تاکید بر لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی در این شهرستان گفت: در شهرستان دشتستان 12 طرح و پروژه آموزشی نیمه تمام وجود دارد و نیاز به اعتبار برای تکمیل این پروژه‌ها جدی است.

وی یادآور شد: آموزش و پرورش مسئول ستاد اسکان سفرهای نوروزی است و تمهیدات لازم برای تجهیز و آماده‌سازی مدارس شهرستان اندیشیده شده است.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان بیان کرد: 400 کلاس درس در 80 مدرسه در شهرستان دشتستان با امکانات کامل آماده اسکان مسافرین نوروزی هستند.

لواسانی‌فرد گفت: در مدارس و کلاس‌های مورد اشاره، امکانات و تجهیزات مورد نیاز رفاهی پیش‌بینی شده و امیدوار هستیم مهمانان از حضور در دشتستان لذت ببرند.

انتهای پیام/2452/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول