اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد

برگزاری 85 ویژه‌برنامه فرهنگی تبلیغی در دشتستان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از برگزاری 85 ویژه‌برنامه فرهنگی تبلیغی در دشتستان خبر داد.

برگزاری 85 ویژه‌برنامه فرهنگی تبلیغی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن شیخی سه‌شنبه‌ شب در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: نظام اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر نظام هستیم.

وی افزود: امروز وحدت و همدلی مسئولان رمز موفقیت است و همه باید در مسیر ولایت فقیه برای سربلندی نظام حرکت کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان با بیان اینکه ولایت فقیه یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های نظام مردم‌سالاری دینی است، تصریح کرد: اطاعت و پشتیبانی از ولایت فقیه نقطه اصلی پیدایش انقلاب و به تبع آن نظام جمهوری اسلامی ایران است.

شیخی ادامه داد: بر اساس آموزه‌های قرآنی و دینی ولایت امامان معصوم (ع) امتداد ولایت الهی رسول خدا (ص) است و خداوند در آیاتی این معنا را به اشکال گوناگون تبیین کرده تا بهانه‌ای باقی نماند و حجت بر مردم تمام شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان بیان کرد: ولایت فقیه در تداوم و استمرار اصل نبوت و ادامه حرکت انبیاء و اوصیاء الهی است.

شیخی بیان کرد: از مهم‌ترین اصول اسلام ولایـت است که به معنای پذیرفتن رهبری پیشوای الهـی و نیز اعتقاد به این که امامان معصوم پس از پیامبر اسلام(ص) از سوی خداوند بر مـردم ولایـت دارنـد.

وی اضافه کرد: نـظـام سـیـاسـی اسلام و شیوه حکومتی دین بر پایه ولایت است و ملاک مـسـلمـانـی پـس از اطـاعـت از رسـول خـدا (ص) ولایت‌پذیری است.

شیخی با بیان اینکه امامت امتداد ولایت الهی است اظهار داشت: امامت، امتداد ولایت الهی است که هر انسانی موظف به شناخت و اطاعت از آن است.

وی گفت: ولایت فقیه در رهبری جامعه اسلامی و اداره امور اجتماعی ملت اسلامی در هر عصر و زمان از ارکان مذهب حقّه ‏اثنی‏‌عشری است که ریشه در اصل امامت دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان اضافه کرد: دین اسلام آخرین دین و کامل‌ترین دین است و بقاء، حفظ و اجرای این دستورات همانگونه که برای بعد از وفات پیامبراکرم (ص) مستلزم وجود امام و مقام امامت بوده، در زمان غیبت نیز مستلزم حکومت و ولایتی است که آن دستورات را از تحریف اجانب و تغییر، حفظ و در جامعه اجرا کند.

شیخی افزود: در دشتستان در راستای جذب جوانان به سمت فعالیت‌های دینی و مذهبی تاکنون اقدامات ارزنده‌ای انجام شده و کیفیت فعالیت‌های دینی رشد مناسبی داشته است.

وی از برگزاری 85 ویژه‌برنامه فرهنگی تبلیغی در دشتستان خبر داد و گفت: این تعداد ویژه‌برنامه محوری در نیمه دوم امسال برگزار شده است.

انتهای پیام/2452/ر40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول