اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز علم و فناوری دشتستان خبر داد

برگزاری نخستین همایش ملی کارآفرینی در شهرستان دشتستان

مدیر مرکز علم و فناوری دشتستان از برگزاری نخستین همایش ملی کارآفرینی در شهرستان دشتستان خبر داد.

برگزاری نخستین همایش ملی کارآفرینی در شهرستان دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علی احمدزاده پیش از ظهر امروز در نشست با فرماندار دشتستان اظهار داشت: مرکز رشد و فناوری جایگاه ارزشمندی دارد که تقویت این مراکز اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: تولید علم در دنیای امروز جایگاه خاصی دارد و همه مسئولان باید در راستای حمایت از پژوهشگران اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

مدیر مرکز رشد و فناوری دشتستان با اشاره به جایگاه و موقعیت علمی دشتستان خاطرنشان کرد: دشتستان یکی از مناطق بسیار مستعد در توسعه و تولید فناوری است.

احمدزاده اضافه کرد: موفقیت‌های مرکز علم و فناوری دشتستان نتیجه فعالیت جمعی و خود جوش مبتنی بر خواست نخبگان و فعالان حوزه‌های علمی است که با حمایت امام جمعه برازجان و معتمدین منطقه‌ای همراه است.

مدیر مرکز علم و فناوری دشتستان از برگزاری نخستین همایش ملی کارآفرینی در شهرستان دشتستان خبر داد و ابراز داشت: امیدوار هستیم این مهم با تلاش دسته‌جمعی به زودی محقق شود.

وی با تقدیر از همکاری مسئولان و نخبگان دشتستان با مرکز رشد و فناوری گفت: مسئولان شهرستان و استان و همچنین تعدادی از نخبگان و افراد تاثیرگذار شهرستان دشتستان در موفقیت‌های این مرکز همکاری خوبی داشته‌اند که شایسته تقدیر است.

مدیر مرکز رشد و فناوری دشتستان بر لزوم مشارکت دانشجویان و دانش‌آموزان در پروژه‌های علمی و پژوهشی تاکید کرد و افزود: مشارکت این قشر موجبات پویاتر شدن پژوهش‌ها و موفقیت بیشتر می‌شود.

احمدزاده بیان کرد: انجام فعالیت‌های علمی و پژوهشی کاربردی در عرصه کشاورزی و صنایع فرآوری از اهمیت بالایی برخوردار است که این مهم در اولویت مرکز رشد نیز قرار دارد.

انتهای پیام/2452/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول