اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خبر داد

گازرسانی به 18 شهر و روستای دشتستان

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از گازرسانی به 18 شهر و روستای دشتستان خبر داد.

گازرسانی به 18 شهر و روستای دشتستان

غلام‌عباس حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: خدمت به مردم در هر شرایطی مهم‌ترین وظیفه مسئولان است و شرکت گاز در این مسیر اهتمام خاصی دارد.

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی در راستای خدمت بی‌منت به محرومان اقدامات مهمی انجام گرفته و به فضل خدا با تلاش بیشتر شاهد رضایت کامل مردم از خدمات خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خاطرنشان کرد: کیفیت‌بخشی به خدمات در حوزه گازرسانی مورد تاکید و توجه قرار دارد و برای تحقق این مهم از تمام توان و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم.

حسینی با اشاره به افزایش انشعاب گاز در دشتستان تصریح کرد: با تلاش و فعالیت صورت گرفته در دشتستان تاکنون بیش از 21 هزار و 520 انشعاب گاز در مناطق شهری و روستایی نصب شده و انتظار داریم به زودی این میزان افزایش یابد.

وی از گازرسانی به 18 شهر و روستای دشتستان خبر داد و گفت: بر اساس آمار موجود تاکنون پنج شهر و 13 روستای شهرستان دشتستان از گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند و تلاش می‌شود تعداد بیشتری از شهرها و روستاها گازدار شوند.

حسینی بیان کرد: به زودی با تلاش شرکت گاز استان بوشهر در مناطق مختلف روستایی شهرستان دشتستان گازرسانی انجام می‌شود و امیدواریم مسئولان همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: همکاری شهرداران و دهیاران و سایر مسئولان در گازرسانی نقش بسیار مهمی دارد و از همه مردم و مسئولان انتظار داریم همراهی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/2452/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول