اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت:

22 بهمن روز شرف، عزت و استقلال ملت ایران است

امام جمعه دهدشت گفت: 22 بهمن روز شرف، عزت و استقلال ملت ایران است.

22 بهمن روز شرف، عزت و استقلال ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، جمعی از طلاب و مبلغان طرح هجرت شهرستان دهدشت ظهر امروز با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در این نشست با تبریک فرارسیدن فجر انقلاب، 22 بهمن را روز شرف، عزت و استقلال ملت ایران خواند و اظهار داشت: عظمت، شکوه و تعالی علمی و سیاسی امروز ما به برکت دین، اهل بیت، انقلاب و ولایت فقیه است.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: امروز در قبال انقلاب وظیفه بزرگی داریم که رسالت روحانیت و طلاب در حفظ ارزش‌های انقلاب سنگین‌تر است.

حسینی با بیان اینکه رنج‌های بسیاری کشیده شد تا درخت انقلاب به ثمر نشست، افزود: خون شهدا و رنج و سختی انسان‌های برجسته به پای این انقلاب ریخته شد.

رئیس شورای انقلاب فرهنگی کهگیلویه معرفت‌دهی به مردم و انجام کار معنوی را اساس انقلاب دانست و تصریح کرد: اگر روحانیون ناظر اجرای مراسمات نباشند و رفتارهای مردم را اصلاح نکنند حوادث خلاف فلسفه انقلاب اتفاق خواهد افتاد.

حسینی در ادامه تأکید کرد: فلسفه انقلاب ما مبارزه با بی‌حجابی و فساد بود و این در حالی ا‌ست که در جشن‌های انقلاب کارهایی در رواج بی‌حیایی اتفاق می‌افتد.

وی با ابراز تأسف از نصب بنرهای خلاف شرع و مغایر ارزش‌های انقلاب در برخی از مراسمات جشن دهه فجر، بانیان این کار را مروج بی‌حیایی در جامعه عنوان و خاطرنشان کرد: آیا تمثال شهدا در مجالس جشن انقلاب جایی ندارند.

حسینی وظیفه طلاب در توجه به این مسایل و مقابله با ترویج بدحجابی را متذکر شد و گفت: شما باید در توجیه مردم و قدرت حرف خود اعتقاد داشته باشید.

امام جمعه دهدشت خواستار نظارت روحانیت بر چنین مجالسی شد و افزود: هر جا اقدامی خلاف شرع و موازین دینی ملاحظه کردید به صورت تذکر و کتبی گزارش دهید.

انتهای پیام/82016/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول