اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان قروه خبر داد

کمک 225 میلیون ریالی خیران به خانواده‌های زندانیان قروه

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان قروه گفت: خیرین قروه‌ای امسال بیش از 225 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به منظور حمایت از خانواده‌ها زندانیان اهدا کردند.

کمک 225 میلیون ریالی خیران به خانواده‌های زندانیان قروه

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، امیر آیینی بعدازظهر امروز در نشست انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان اظهار کرد: هدف اصلی این انجمن کاهش درد و رنج ناشی از حبس است که بار اصلی آن بر دوش خانواده‌های مددجویان قرار دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 75 خانواده زندانیان در قروه و دهگلان از کمک های نقدی و غیرنقدی این انجمن برخوردارند، افزود: در سال‌جاری 20 میلیون ریال هزینه پزشکی، 6 میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی و یک میلیون و 200 هزار ریال به منظور انتقال زندانیان به زندان‌های شهرستان‌های همجوار هزینه شده است.

وی بر ضرورت تشکیل انجمن حمایت از خانواده زندانیان شهرستان دهگلان به صورت مستقل تاکید کرد و گفت:  35 درصد از این خانواده‌های زیرپوشش از شهرستان دهگلان هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های توسعه فرهنگی، کاهش آسیب‌های اجتماعی است که این امر با کاهش جمعیت زندانیان امکان‌پذیر خواهد شد.

آیینی با درخواست نگرش ویژه همه اقشار جامعه نسبت به فعالیت‌های خیرخواهانه انجمن حمایت از زندانیان تصریح کرد: تعامل مردم با این انجمن می‌تواند ما را در پیشبرد بهتر امور یاری کند.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان قروه گفت: در حال حاضر 11 باب دکه عریضه‌نویسی، 2 واحد مسکونی و یک باب نانوایی زیر نظر این انجمن فعالیت می‌کنند، که عواید حاصل از آن برای کمک به خانواده‌های زیرپوشش صرف می‌شود.

آیینی افزود: در حال حاضر مددجویان در حبس از امکانات رفاهی مطلوبی برخوردارند و این خانواده‌های آنان هستند که علاوه بر تحمل بار نگرش‌های منفی و شماتت بار افراد جامعه، از مشکلات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی نیز رنج می‌برند.

وی گفت: این انجمن به تنهایی توان ارائه کمک به خانوارهای زیرپوشش را ندارد و لذا همکاری همه افراد جامعه می‌تواند نقشی ثمربخش داشته باشد.

وی در پایان گفت: انجمن حمایت از زندانیان شهرستان آماده دریافت کمک‌های نقدی خیرین از طریق شماره حساب 7264797959 بانک ملت به نام انجمن حمایت از زندانیان قروه، قابل واریز در تمام شعب است.

انتهای پیام/79009/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول