اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر سنندج:

اصلاح وضعیت اقتصادی کردستان موجب کاهش 90 درصدی زندانیان می‌شود

عضو شورای شهر سنندج گفت: اصلاح وضعیت اقتصادی کردستان موجب کاهش 90 درصدی زندانیان می‌شود.

اصلاح وضعیت اقتصادی کردستان موجب کاهش 90 درصدی زندانیان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیدبهاالدین حسینی شنبه‌شب در آئین افتتاح دفتر جدید حزب مردم‌سالاری در استان کردستان، اظهار داشت: کردستان در بسیاری موارد چون فرهنگ و هنر و البته بیکاری و کمبود بودجه جزو اولین‌ها است.

وی افزود: در بسیاری حوزه‌ها نیز چون اعتیاد، فساد و ناپاکی و البته سهم بودجه و پست و سمت در زمره استان‌های آخر کشور قرار دارد.

عضو شورای شهر سنندج خطاب به مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: مردم می‌خواهند منطقه اورامان به عنوان پیشانی زیبایی کردستان و چشمه کانی‌بل از بین نرود.

حسینی اضافه کرد: سهم استان کردستان از بودجه کشور 7 درصد است و تنها 0.3 درصد مسئولیت‌ها در کشور در اختیار فرزندان این استان است.

وی با بیان اینکه سنندج، شهر دارالحسان بوده است گفت: بیش از 90 هزار فرار مغزها از این استان را شاهد بوده‌ایم و اگر اقتصاد کردستان درست شود، آمار زندانیان ما به 10 درصد جمعیت کنونی می‌رسد.

در ادامه این جلسه، دبیر مجمع نیروهای خط امام و رهبری کردستان اذعان داشت: یکی از عوامل شکست اصلاحات در سال 84 این بود که پیکره اصلی احزاب فعال و جاندار آن وارد سیستم دولتی شده بودند.

هیرش رضایی با بیان اینکه این مسئله موجب شده بود تا آنها تحلیل‌‌های درستی از بدنه جامعه نداشته باشند، تصریح کرد: انتظار از احزاب این است که شوراهای استانی آنها وارد مسئولیت‌های دولتی نشوند.

وی با بیان اینکه احزاب نباید شرکت سهامی و تنها متعلق به نخبگان باشند، تأکید کرد: باید از تمام نیروهای موجود در جامعه استفاده کرد.

رضایی با تأکید بر تأثیر مستقیم آرای کردستانی‌ها در پیروزی روحانی در انتخابات، یادآور شد: رئیس جمهور به مردم استان قول‌هایی داد که تاکنون بسیاری از آنها محقق نشده است.

وی اذعان داشت: روند تغییرات مدیریتی در استان کردستان کند و موجب سردی و دلسردی مردم را فراهم کرده است.

همچنین دبیر حزب مردم‌سالاری در شهرستان مریوان با بیان اینکه این حزب چندین سال است طریقت اعتدال را دنبال می‌کند، عنوان داشت: هیچ حزبی تاکنون اینگونه معتدلانه رفتار نکرده است.

نوجوان محمدی با تأکید بر بینش سیاسی بالای مردم استان کردستان، تصریح کرد: شهروندان مریوانی نیز اوج بلوغ سیاسی را مشارکت در احزاب می‌دانند.

وی با بیان اینکه در حال عضوگیری به صورت فعال در سطح شهر مریوان هستیم، تصریح کرد: قصد داریم مطالبات خود را در قالب کار تشکیلاتی دنبال و آنها را به مرحله اجرا برسانیم.

انتهای پیام/79012/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول