اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تاکنون صورت گرفت

تحقق 68 درصد تعهد اشتغال‌زایی کمیته امداد استان مرکزی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی گفت: از مجموع تعهد اشتغال‌زایی کمیته امداد امام خمینی استان از ابتدای سال جاری تاکنون 68 درصد تحقق یافته است.

تحقق 68 درصد تعهد اشتغال‌زایی کمیته امداد استان مرکزی

محسن ولیئی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک در تشریح عملکرد کمیته امداد استان در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال از محل اعتبارات ماده 104 قانون بودجه اظهار داشت: تا پایان بهمن ماه سال جاری 15 میلیارد و 533 میلیون تومان تسهیلات به 2 هزار و 301 نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: از مجموع 35 هزار فرصت شغلی استان سهم کمیته امداد 3 هزار و 388 فرصت شغلی معادل 9 درصد بوده است که 2 هزار و 301 فرصت شغلی ایجاد و 367 مورد کاریابی توسط این نهاد برای مددجویان انجام شده است.

ولیئی با تاکید بر ضرورت همکاری و تلاش بیشتر بانک‌ها در پرداخت‌‌ها در حوزه مشاغل خانگی بیان داشت: اعتبار ابلاغ شده به بانک‌های عامل از محل اعتبارات ماده 104 قانون بودجه سال 92 برای کمیته امداد استان 25 میلیارد تومان بوده است که صد درصد تعهدات بانک توسعه تعاون پرداخت شده و 8 میلیارد تومان توسط بانک ملت معادل 40 درصد تعهدات پرداخت شده و یک میلیارد تومان توسط بانک کشاورزی پرداخت شده و تعهدات بانک ملی و صادرات متاسفانه پرداخت نشده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی خاطر نشان کرد: 3 هزار و 485 پرونده طرح توجیهی اعم از یک هزار و 941 پرونده خوداشتغالی و یک هزار و 554 پرونده مشاغل خانگی در کمیته امداد امام‌خمینی استان در دست اقدام است.

وی با بیان ضرورت تقویت حوزه حرفه‌آموزی و کارآموزی گفت: کمیته امداد استان در سال جاری در حوزه مهارت‌آموزی مددجویان با عقد قراردادی به مبلغ 258 میلیون ریال  با سازمان فنی حرفه‌ای استان، 8 هزار نفر از مددجویان استان را تحت آموزش‌های مهارت و حرفه‌آموزی قرار داده است.

انتهای پیام/87013/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول