اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان بروجرد خبر داد

اجرایی شدن 333 طرح اشتغال‌زایی در شهرستان بروجرد

رئیس کمیته امداد شهرستان بروجرد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 333طرح برای اشتغالزایی مددجویان زیر پوشش این نهاد اجرایی شده است.

اجرایی شدن 333 طرح اشتغال‌زایی در شهرستان بروجرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، معظمی گودرزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بروجرد اظهار داشت: طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد با هدف خارج شدن مددجویان از چتر حمایت‌های امداد است و در این راستا و از ابتدای سال جاری تاکنون 333 طرح اشتغال‌زایی در این شهرستان اجرایی شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان بروجرد در ادامه با تاکید بر اینکه این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد و 258 میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده‌اند، افزود: اعتبار این طرح‌ها از محل اعتبارهای دولتی و محلی برای اشتغال مددجویان اختصاص یافته است.

رئیس کمیته امداد شهرستان بروجرد یادآور شد: همچنین از ابتدای سال 92 تاکنون در بحث آموزش فنی و حرفه‌ای 984 نفر از مددجویان آموزش دیده‌اند که بالغ بر یک میلیارد ریال در این راستا هزینه شده است.

وی در ادامه اضافه کرد: همچنین 450 نفر از مددجویان از مشاوره شغلی با اعتباری بالغ بر 16 میلیون و 700 هزار ریال بهره‌مند شده‌اند.

رئیس کمیته امدادشهرستان بروجرد در پایان سخنان خود از معرفی 66 نفر از مددجویان جهت اشتغال( کاریابی) به مراکز کاریابی خبر داد.

انتهای پیام/2304/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول