اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

عملکرد کمیته امداد تویسرکان در اشتغال‌زایی قابل تقدیر است

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه کمیته امداد در مباحث پیش‌روی خود فعالیت‌های چشمگیری در بحث اشتغال داشته است، گفت: طرح‌های کمیته امداد در خصوص خودکفایی مددجویان کمترین انحراف را دارد.

عملکرد کمیته امداد تویسرکان در اشتغال‌زایی قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، مهرداد موسوی پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان کمیته امداد امام خمینی تویسرکان اظهار کرد: خدمات بسیار ارزنده کمیته امداد در راستای ریشه‌کنی فقر جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به اینکه همه در قبال قشر نیازمند جامعه مسئول هستیم، بیان کرد: کاهش محرومیت زمینه رشد و پویایی را در اجتماع دوچندان کرده و از وقوع آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند.

فرماندار شهرستان تویسرکان با بیان اینکه کمیته امداد در مباحث پیش‌روی خود فعالیت‌های چشمگیر به ویژه در بحث اشتغال داشته، تاکید کرد: طرح‌های اجرا شده از سوی کمیته امداد در خصوص خودکفاسازی مددجویان کمترین انحراف را دارد.

وی با ابراز رضایت از عملکرد کمیته امداد تویسرکان از مدیریت این نهاد تقدیر کرد و اظهار داشت: برنامه باید به گونه‌ای ترسیم شود که جامعه محروم به خودکفایی رسیده و خود آن‌ها بازوی یاری دیگران شوند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی تویسرکان نیز با بیان اینکه خودکفایی مددجویان از اولویت برنامه کاری این نهاد است، اظهار کرد: کمیته امداد در قالب طرح‌های مختلف به منظور حمایت همه‌جانبه از افراد نیازمند زیر پوشش پویا و هدفمند فعالیت می‌کند.

محمد جواد ترکاشوند با بیان اینکه 3 هزار و 650 خانواده زیر پوشش کمیته امداد تویسرکان هستند، خاطرنشان کرد: کمیته امداد به صورت موردی به افراد نیازمند غیرمددجو نیز با یاری خیران مساعدت دارد.

وی از برگزاری کلاس‌های آموزش مهارتی به منظور اشتغال پایدار برای مددجویان خبر داد و برگزاری کارگاه‌های آموزش فرش‌بافی در سطح شهر و روستا در بافت سنتی و جدید و توسعه این مهم در این نهاد اشاره کرد.

سرپرست کمیته امداد تویسرکان به آماده‌سازی افراد با آموزش‌های مهارت زندگی به منظور تحکیم بنیاد خانواده اشاره کرد و یادآور شد: کمترین آمار طلاق مربوط به خانواده کمیته امداد است.

انتهای پیام/89010/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول