اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری ویژه آمل:

ساماندهی بقعه شمس آل‌رسول توسط مسئولان پیگیری شود

سرپرست فرمانداری ویژه آمل گفت: کار ساماندهی بقعه شمس آل رسول این شهرستان توسط مسئولان مرتبط پیگیری شود.

ساماندهی بقعه شمس آل‌رسول توسط مسئولان پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سید جعفر رسولی صبح امروز در نشست ساماندهی و مرمت بقعه شمس آل رسول اظهار داشت: آمل شهر تاریخی، علمی، فرهنگی و مذهبی است که باید بیش از پیش به اماکن متبرکه و بقاع در آن توجه شود.

وی با اعلام اینکه ساماندهی بقاع متبرکه و اماکن میراثی در این شهرستان می‌تواند در جذب گردشگر و علاقه‌مند به این بقاع تاثیر بسزایی داشته باشد، اذعان داشت: شخصیت‌های ملی، مذهبی و امامزادگان و بقاع زیادی در این شهرستان وجود دارند که هر یک می‌تواند گنجینه بزرگی از تاریخ، فرهنگ و ادب باشد.

رسولی افزود: مردم نیز همپای مسئولان در ساماندهی بقاع و اماکن متبرکه پای کار می‌آیند که این امر حساسیت و توجه ویژه آنها را نشان می‌دهد.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل با اعلام اینکه یکی از مهم‌ترین کار در زمینه بازسازی و مرمت بقاع متبرکه طی یکسال گذشته مرمت بقعه ناصرالحق که به اطروش شهرت دارد در این شهرستان بود، اضافه کرد: از دست‌اندرکاران و عوامل بازسازی این بقعه قدردانی می‌کنم زیرا مشابه این حرکت بزرگ را در این شهرستان کمتر سراغ داریم.

این مسئول تصریح کرد: همچنین ساخت حسینیه لاله‌های زهرایی در کنار بقاع سید سه تن و میرحیدر رنگ و بوی خاصی به منطقه پایین‌بازار این شهرستان بخشید و روزانه شاهد حضور زائران و مسافران برای زیارت و بازدید در این مکان هستیم.

رسولی با اعلام اینکه بقعه شمس‌آل رسول نیز یکی از بقاع مهم در این شهرستان است که باید مورد توجه ویژه مسئولان قرار گیرد، متذکر شد: مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران نیز توجه ویژه‌ای به این بقعه دارد البته باید وضعیت ساختمانی آن همانند ناصرالحق پیشرفت داشته و با مرمت و بازسازی آن بتوانیم گام مهم دیگری را برداریم.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل با اشاره به رسالت خبرنگاران و اصحاب خبر یادآور شد: از خبرنگاران و صاحبان رسانه در این شهرستان انتظار داریم مدیران را در امر ساخت و مرمت بقاع متبرکه به ویژه بقعه شمس‌آل رسول تشویق و یاری کنند زیرا این حرکت برای شهر تاریخی آمل بسیار ارزشمند و ماندگار است.

انتهای پیام/86012/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول