اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی

310 پرستار در دشتستان تجلیل شدند

در آیینی با حضور مسئولان، 310 پرستار در دشتستان تجلیل شدند.

310 پرستار در دشتستان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، فرماندار دشتستان صبح امروز در این آیین اظهار داشت: پرستاران از شریف‌ترین اقشار جامعه هستند و بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات توسط این عزیزان ارائه می‌شود.

ارسلان زارع افزود: حمایت از پرستاران امری لازم و ضروری است و همه مسئولان باید در حد توان و ظرفیت به این قشر رسیدگی کرده و مشکلات آنها را رفع کنند.

وی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید به امر بهداشت و درمان اهمیت زیادی می‌دهد و امیدوار هستیم به زودی شاهد بهبود شاخص‌های بهداشتی در شهرستان نیز باشیم.

فرماندار دشتستان یادآور شد: تجهیز بیمارستان 17 شهریور در دستور کار قرار دارد و وزیر بهداشت نیز دستورات لازم را برای تحقق این مهم صادر کرده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان نیز اظهار داشت: دشتستان از شهرستان‌های بزرگ استان است و در تمام مناطق شهری و روستایی این شهرستان شاهد ارائه خدمات بهداشتی توسط مراکز و خانه‌های بهداشتی هستیم.

غلامرضا کهن افزود: 250 پرستار در این شهرستان در بخش‌های مختلف درمانی در دو بیمارستان 17 شهریور و شهید صادق گنجی برازجان و واحدهای درمانی تابعه شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

رئیس بیمارستان مهر تامین اجتماعی برازجان نیز با اشاره به فعالیت 60 پرستار در این بیمارستان گفت: کیفیت‌بخشی به خدمات درمانی مهم‌ترین اولویت است.

زهرا نویدپور افزود: در این بیمارستان در راستای رضایتمندی مراجعه‌کنندگان اهتمام خاصی داریم.

انتهای پیام/2452/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول