اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و مسئولان

نمایشگاه کتاب با 7 هزار عنوان کتاب و نرم‌افزار در جم گشایش یافت

در آیینی با حضور مردم و مسئولان، نمایشگاه بزرگ کتاب با 7 هزار عنوان کتاب و نرم‌افزار در جم گشایش یافت.

نمایشگاه کتاب با 7 هزار عنوان کتاب و نرم‌افزار در جم گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، سه‌شنبه‌شب نمایشگاه بزرگ کتاب با ارائه 7 هزار عنوان کتاب و نرم‌افزار با حضور مسئولان و جمعی از خانواده‌های ساکن در شهرک‌های مسکونی جم در مجموعه 2 هزار و 500 واحدی جم گشایش یافت.

امام جمعه شهرستان جم در این آیین با تاکید بر اهمیت و جایگاه کتاب اظهار داشت: کتابی ارزشمند است که انسان را به‌سوی کمالات و حول و محور کتاب آسمانی (قرآن) ببرد.

حجت‌الاسلام محمد گنجی افزود: کتاب باید انسان‌ها را به‌سوی کمال، سعادت دنیا و آخرت با توجه به سفارشات پروردگار که در قرآن آمده، فرا بخواند.

امام جمعه شهرستان جم از همه مدیران و مسئولین شرکت مجتمع پارس جنوبی در زمینه اهتمام به مقوله فرهنگ در کنار صنعت و همچنین برگزاری نمایشگاه کتاب در سطح شهرک تقدیر کرد.

مدیر عملیات و رئیس شورای فرهنگی مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در این آیین گفت: همگام با توسعه اقتصادی و صنعتی باید توجه ویژه به مسائل فرهنگی داشته باشیم.

محمد منبتی افزود: بدون تردید برگزاری نمایشگاه کتاب و کارهای فرهنگی از این قبیل بستر گسترده‌ای است که می‌تواند تعاملات بسیار خوبی در عرصه فرهنگ بردارد.

وی اظهار داشت: سعی داریم در آینده با همکاری و تعامل سازنده با مسئولین شهرستان جم در زمینه نیازهای فرهنگی این شهرستان گام‌های مثبتی برداریم.

منبتی تاکید کرد: در این نمایشگاه بیش از 6 هزار عنوان کتاب عمومی و تخصصی و هم‌چنین بیش از یک‌هزار نرم‌افزار و بازی فکری در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا 25 اسفندماه صبح و عصر از این نمایشگاه دیدن و خرید کنند.

منبتی اضافه کرد: امکان خرید اینترنتی یکی دیگر از امکانات جانبی این نمایشگاه است و کارکنان مجتمع می‌توانند با ورود به سایت اینترنتی «آدینه بوک» از امکان خرید آنلاین از مجموعه‌ کتاب‌های 12 هزار ناشر در زمینه‌های مختلف استفاده کنند.

انتهای پیام/2451/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول