اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار اردبیل:

انتخاب کتابخانه مرکزی اردبیل به عنوان مجموعه فرهنگی نمونه افتخار است

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اردبیل گفت: انتخاب کتابخانه مرکزی اردبیل به عنوان کتابخانه نمونه کشور افتخاری ارزشمند برای ما و همه فعالان فرهنگی استان اردبیل است.

انتخاب کتابخانه مرکزی اردبیل به عنوان مجموعه فرهنگی نمونه افتخار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی سیفی پیش ‌از ‌ظهر امروز در جلسه کتابخانه‌های عمومی اردبیل اظهار داشت: کتابخانه مرکزی که بخش‌‌های مختلف و تخصصی در آن راه‌اندازی شده و یا در حال راه‌اندازی است خدمات متنوع به هموطنان ارائه می‌نماید و ما تاکید داریم تا از ظرفیت فرهنگی و هنری این مجموعه به نحو احسن استفاده کنیم.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مرتب انجمن کتابخانه عمومی و تحقق تمام مصوبات این جلسات افزود: این خود نشان‌دهنده تاثیرگذاری این مجموعه در حوزه فرهنگی است که می‌تواند راهکاری مناسب و ارزشمند باشد.

سیفی با اشاره به فعالیت‌های کتابخانه‌های عمومی و راه‌اندازی نهضت عظیم مطالعه مفید در شهرستان اردبیل خاطر‌نشان کرد: این رویکرد در سال 92 سبب شد تا یک جهش خوبی را در جذب کتابخوانان و راغب بودن آنها برای امر مطالعه در حوزه‌های مختلف شاهد باشیم.

این مسئول ادامه داد: اقدام مفید کتابخانه‌های عمومی اردبیل در راه‌اندازی ایستگاه مطالعه آن هم در مراکز پر تردد عمومی و سایر فعالیت‌های انجام شده با همین محوریت سبب شده است تا یک حرکت جهشی خوبی را در حوزه کتاب و کتابخوانی شاهد باشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اردبیل گفت: کتابخانه شیخ صفی‌الدین اردبیلی به عنوان کتابخانه فرهنگی برتر انتخاب شده است که این حرکت در کنار انتخاب کتابخانه مرکزی اردبیل به عنوان کتابخانه نمونه کشوری می‌تواند ثمرات و نتایج خوبی را به همراه داشته باشد.

سیفی یادآور شد: ما در گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید از همه ظرفیت‌های خود استفاده کنیم و اجازه ندهیم فرهنگ مطالعه که یک فرهنگ کارآمد و موثر است عقیم مانده و یا زمینه تضعیف آن فراهم آید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود بیان داشت: تقویت این جبهه می‌تواند فرهنگ عمومی ما را ارتقا داده و بیش از گذشته بستر آگاهی بخشی و ارتقای معرفت عمومی را فراهم بیاورد.

انتهای پیام/62006/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول