اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال صورت می‌گیرد

چاپ 15 کتاب کودک و نوجوان به زبان اسپانیایی در قم

مدیر محتوایی گروه کودک و نوجوان اسپانیایی فانوس دریایی از چاپ 15 کتاب کودک و نوجوان به زبان اسپانیایی خبر داد.

چاپ 15 کتاب کودک و نوجوان به زبان اسپانیایی در قم

فرهاد فلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تشکیل گروهی به نام گروه کودک و نوجوان فانوس دریایی اظهار کرد: این گروه با هدف انتقال ارزش‌ها و باورهای فرهنگی به کودکان در سطح دنیا به ویژه منطقه آمریکای لاتین فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد مخاطب این گروه بالغ بر 120 میلیون نفر کودک و نوجوان بوده و در فاز نخست به دنبال ترجمه آثار فاخر ادبیات کودک و نوجوان ایران به این زبان است.

مدیر محتوایی گروه کودک و نوجوان اسپانیایی فانوس دریایی از چاپ حدود 15 کتاب کودک و نوجوان به زبان اسپانیایی خبر داد و افزود: این کتاب‌ها تا پایان اسفند منتشر می‌شوند و این کار جدیدی بوده که موسسه یا گروهی متولی آن نبوده است.

وی عنوان داشت: اصل کار این گروه زیر نظر موسسه فرهنگی و هنری اندیشه شرق است و این موسسه کارهای فرهنگی را بر عهده دارد و شامل انتشار کتاب، ‌سایت، تولید محتوا و مجله است.

فلاح خاطرنشان کرد:‌ چاپ کتاب‌هایی پیگیری می‌شود که برای مخاطب مسلمان و غیرمسلمان مفید است، زیرا در فضای آمریکای لاتین همه مسلمان نیستند، به همین دلیل آثاری را انتخاب می‌کنیم که بتواند این پارامتر را برای ما تامین کند.

وی عنوان داشت: مهربان مثل مسیح یکی از کتاب‌های کودک و نوجوان بوده که نخستین کتاب درباره امام خمینی(ره) به زبان اسپانیایی است.

مدیر محتوایی گروه کودک و نوجوان اسپانیایی فانوس دریایی ادامه داد: این کتاب به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده و داستان دختری مسیحی است که همسایه خانه امام خمینی(ره) در پاریس بوده و مشاهدات آن در قالب داستان برای کودکان و نوجوانان بیان شده است.

وی عنوان داشت: مجله‌ای به نام فرشته‌های کوچک نیز وجود دارد که این مجله تنها نشریه‌ای است که از ایران به زبان اسپانیایی برای کودکان و نوجوانان منطقه آمریکای لاتین منتشر می‌شود.

انتهای پیام/78003/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول