اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا برگزار می‌شود

رونمایی از تمبر شهدای کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد از رونمایی از تمبر شهدای استان در گلزار شهدای یاسوج خبر داد.

رونمایی از تمبر شهدای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید مصطفی مهدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران به برنامه‌های اجرایی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در روز شهدا اشاره و اظهار کرد: دیدار با نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، دیدار با خانواده شهدای مفقودالاثر و نصب پوستر در میادین شهرها عنوان کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد ترویج روحیه شهادت طلبی، دیدار و سرکشی از خانواده شهدایی که تاریخ تولد و شهادت آنان 22 اسفند باشد و سخنرانی مسئولان بنیاد شهید شهرستان‌های استان قبل از خطبه‌های نماز جمعه با محوریت فرهنگ شهادت را از دیگر برنامه‌های روز شهدا در استان بیان کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد رونمایی از تمبر شهدا به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان را از دیگر برنامه‌های 22 اسفند عنوان کرد و گفت: این مراسم فردا ساعت 7 صبح و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در گلزار شهدای یاسوج برگزار می‌شود.

مهدی تصریح کرد: امیدواریم با اجرای برنامه‌های در خور شأن شهدا بتوان فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج داد و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

این مسئول از پخش پیام تبریک مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری به مناسبت آغاز سال نو در گلزارهای شهدای مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: برنامه‌های متنوعی به مناسبت روز شهدا در استان برگزار می‌شود.

وی دیگر برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در سال جدید را لحظه تحویل سال مسئولان دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم در گلزارهای شهدای شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان حضور به هم می‌رسانند و سال نو را با بیعت دوباره با شهدا آغاز می‌کنند.

مهدی؛ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و تکریم خانواده‌های آنان را از وظایف ذاتی بنیاد شهید دانست و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه با همراهی و همکاری تمامی مسئولان اجرایی استان امکان‌پذیر است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد اشاره‌ای به سالروز تاسیس بنیاد شهید و بزرگداشت روز شهدا داشت و اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 83 به حرمت پاسداشت خون شهدا 22 اسفند را به عنوان روز بزرگداشت شهدا نامگذاری کرد که در تقویم رسمی کشور به ثبت رسید.

انتهای پیام/82011/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول