اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافق:

تکریم خانواده شهدا زمینه‌ساز ترویج فرهنگ شهادت است

امام جمعه بافق گفت: خدمت به خانواده و فرزندان شهدا و تکریم آنها، زمینه ساز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

تکریم خانواده شهدا زمینه‌ساز ترویج فرهنگ شهادت است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام سید جواد سلیمانی، ظهر امروز در دیدار کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق به مناسبت فرا رسیدن 22 اسفند، روز گرامیداشت مقام شهدا، با تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: امنیت امروز کشور، مرهون خون شهداست و رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده‌های آنها از وظایف ذاتی کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

وی بر گرامیداشت این روز تاکید کرد و یادآور شد: خدمت در بنیاد شهید به لحاظ وظیفه مقدسی که بر عهده دارد از بهترین شغل‌هاست زیرا شما به خانواده‌های ارزشمندی خدمت رسانی می‌کنید.

امام جمعه بافق ادامه داد: به همان میزان که شهید نزد خدا اجر و قرب دارد، کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران هم به آن توفیقات و با یک واسطه مرتبط هستند.

سلیمانی، فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران را در راستای استمرار فرهنگ شهادت و ایثارگری دانست و افزود: خانواده شهدا در پرورش انسان‌های پاک و فداکار زحمات زیادی را متحمل شده‌اند بنابراین باید بیش از این برای تکریم و حل مشکلات این قشر از جامعه تلاش کرد.

امام جمعه بافق به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت: خدمت به شهید و رفع مشکلات فرزندان و خانواده آنها، زمینه گسترش فرهنگ ایثارگری را در جامعه فراهم می‌کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این بنیاد به چگونگی خدمت رسانی به خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران این شهرستان پرداخت.

محمدرضا دهقان‌زاده عنوان کرد: وظیفه اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران، بررسی مسائل و مشکلات و خدمت به خانواده شهدا و در سایه آن نشر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

انتهای پیام/2464/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول