اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیجار:

85 یادواره شهدا در بیجار برگزار شده است

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیجار گفت: امسال 85 یادواره شهدا در بیجار برگزار شده است.

85 یادواره شهدا در بیجار برگزار شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، علیرضا شهسواری ظهر امروز در جلسه هماهنگی معاونت ادارات و کارخانجات ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر که در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد، بیان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا با هدف ترویج شهادت و شهادت‌طلبی و زنده نگه داشتن یاد شهدا از بالاترین معروفات است.

وی با بیان اینکه امسال 85 یادواره شهدا در بیجار برگزار شده است بیان کرد: توجه به شهدا و ایثارگران و جانبازان بالاترین و شاخص‌ترین معروف‌ها در جامعه است.

به گفته رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بیجار، این شهرستان در راستای برگزاری یادواره‌های شهدا تجلیل از خانواده‌های آنان که یادگاران ارزشمند شهدا هستند و توجه به ایثارگران و جانبازان، کارنامه درخشانی دارد.

وی افزود: آیات قرآن کریم مبنی بر اینکه پیامبر اکرم(ص) تذکر امر به معروف و نهی از منکر را سرلوحه تبلیغ دین مبین اسلام قرار دهد و اعتدال در این راه نشان‌دهنده عمق اهمیت و اجرای این فریضتین الهی در جامعه است.

شهسواری در ادامه با اشاره به اینکه نماز از بالاترین معروف‌ها است گفت: آنچه موجب قرب به خداوند می‌شود انجام معروف‌ها است و شاه بیت این معروف‌ها برپایی نماز است.

این مسئول بر برپایی نماز جماعت در ادارات و کارخانجات و مدارس تأکید کرد و گفت: تمامی ادارات و ارگان‌ها و کارخانجات در انجام این مهم باید اهتمام ورزند و کوتاهی از آن نوعی کوتاهی در احیای معروف در جامعه محسوب می‌شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بیجار با اشاره به سخنان رهبری در رابطه با سبک زندگی اسلامی و تذکرات در این رابطه گفت: سبک زندگی اسلامی و تقویت این مهم میان خانواده‌ها، آنان را از منکرات  دور خواهد کرد و به رواج معروف‌ها در جامعه و میان خانواده‌ها یاری خواهد رساند.

به گفته وی، پاسخ نگفتن و کم‌کاری مسئولان و مدیران در این رابطه نوعی منکر است و تکریم ارباب رجوع نوعی معروف و ترویج آن موجب سعادت جامعه خواهد شد.

وی در پایان بر توجه به معروفات و منکرات در جامعه تأکید کرد و گفت: امروزه دشمنان با استفاده از شبکه‌های مختلف سعی در رواج منکرات در جامعه اسلامی کشورمان را دارند و مسئولان و جوانان و تمامی اقشار جامعه باید با هوشیاری در برابر این اقدامات دسیسه‌های آنان را خنثی سازند.

انتهای پیام/79015/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول