اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه توزیع برق شهرستان دشتستان خبر داد

واگذاری80 هزار انشعاب برق در شهرها و روستاهای دشتستان

مدیر شبکه توزیع برق شهرستان دشتستان از واگذاری بیش از 80 هزار انشعاب برق در شهرها و روستاهای دشتستان خبر داد.

واگذاری80 هزار انشعاب برق در شهرها و روستاهای دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدجواد برهانی شامگاه شنبه در آیین برق‌رسانی به منطقه شاه علمدار(ع) دشتستان اظهار داشت: برق‌رسانی به مناطق مختلف دشتستان به ویژه در مناطق روستایی دوردست از اولویت‌های مسئولان است.

مدیر شبکه توزیع برق شهرستان دشتستان با تشریح روند اجرای پروژه برق‌رسانی به قدمگاه شاه علمدار(ع) خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های نماینده مردم دشتستان در مجلس و سایر مسئولان و جذب اعتبار توانستیم این درخواست دیرینه مردم را برآورده کنیم.

برهانی اضافه کرد: اعتبار این پروژه 550 میلیون ریال بوده که به صورت مشارکتی با همکاری مردم و توسط پیمانکار محلی در مدت کوتاه و باکیفیت خیلی خوب به اجرا در آمده است.

مدیر شبکه توزیع برق شهرستان دشتستان با اشاره به اینکه به زودی پایه‌هایی برای روشنایی نیز احداث خواهد شد، گفت: تاکنون 22 پایه برق، یک تن سیم آلومینیوم و تجهیزات دیگری برای این برق‌رسانی مصرف شده است.

برهانی از واگذاری بیش از 80 هزار انشعاب برق در شهرها و روستاهای دشتستان خبر داد و افزود: در شهرستان دشتستان تاکنون بیش از 82 هزار و 148 انشعاب واگذار و در اختیار مردم مناطق شهری و روستایی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی خدمات فراوانی به روستاها به ویژه در حوزه برق‌رسانی انجام گرفته است، یادآور شد: در دشتستان با توجه به اقدامات انجام شده، شاهد رضایت خاطر شهروندان هستیم و در روستاها و شهرهای این شهرستان بیشترین میزان پروژه‌های برق‌رسانی در چند سال اخیر انجام گرفته است.

مدیر شبکه توزیع برق دشتستان خاطرنشان کرد: همکاری و تعامل با دستگاه‌های اجرایی به ویژه شهرداری‌ها امری لازم است و مدیریت برق دشتستان در این مسیر گام‌های اساسی برداشته که به موفقیت‌های خوبی نیز رسیده‌ایم.

انتهای پیام/2452/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول