اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان تاکید کرد

توسعه و تجهیز اماکن آموزشی در مدارس روستایی دشتستان

امام جمعه برازجان بر لزوم توسعه و تجهیز اماکن آموزشی در مدارس روستایی دشتستان تاکید کرد.

توسعه و تجهیز اماکن آموزشی در مدارس روستایی دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش دشتستان اظهار داشت: توجه به آموزش و پرورش باید در دستور کار مسئولان باشد و نباید کم‌توجهی نسبت به این نهاد داشته باشیم.

وی افزود: باید نسبت به افزایش سطح کیفی تعلیم و تربیت در شهرستان بیش از گذشته تلاش شود تا شاهد ادامه تحصیل دانش‌آموزان در دانشگاه‌های معتبر باشیم.

امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: اسلام نسبت به تعلیم و تربیت تاکید زیادی دارد و بزرگان دین و مسئولان نظام جمهوری اسلامی همواره مردم را به فراگیری علم و دانش ترغیب کرده‌اند.

مصلح تصریح کرد: انسان‌ها در سایه تعلیم و تربیت به اوج کمال رسیده‌اند و اگر تعلیم توام با تربیت باشد انسان را به کمال مطلوب خواهد رساند و باید در این مسیر گام برداریم.

وی بیان کرد: توسعه اماکن آموزشی به ویژه در مناطق روستایی باید مورد توجه و عنایت قرار گیرد و مسئولان باید با سرکشی به روستاها با معضلات آموزشی این مناطق آشنا شوند.

مصلح افزود: با توجه به فعالیت 50 هزار دانش‌آموز در شهرستان دشتستان باید با تلاش و برنامه‌ریزی و هماهنگی بیشتر زمینه ارتقای علمی و تربیتی آنان را مهیا کنیم.

امام جمعه برازجان ابراز داشت: تجهیز مدارس در مناطق دوردست و افزایش امکانات پیشرفته و به ویژه هوشمندسازی مدارس باید مورد توجه بیشتر باشد.

انتهای پیام/2452/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول